امروز: چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الأربعاء 1 ذو القعدة 1445 | 2024-05-08
کد خبر: 364329 |
تاریخ انتشار : 25 خرداد 1399 - 21:32 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله سیاسی صلح خبر معاون اول و رئیس دفتر رئیس جمهوری در پیامی‌هایی جداگانه درگذشت زنده‌یاد “محمدعلی کشاورز” ستاره و پیشکسوت عرصه تئاتر، تلویزیون و سینما را تسلیت گفتند. به گزارش صلح خبر، متن پیام اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری به شرح زیر است: «بسم الله الرحمن الرحیم درگذشت ستاره پرآوازه و […]

به گزارش مجله سیاسی صلح خبر

معاون اول و رئیس دفتر رئیس جمهوری در پیامی‌هایی جداگانه درگذشت زنده‌یاد “محمدعلی کشاورز” ستاره و پیشکسوت عرصه تئاتر، تلویزیون و سینما را تسلیت گفتند.

به گزارش صلح خبر، متن پیام اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری به شرح زیر است:

«بسم الله الرحمن الرحیم

درگذشت ستاره پرآوازه و پیشکسوت عرصه تئاتر، تلویزیون و سینمای کشور استاد محمدعلی کشاورز موجب تاسف و تاثر گردید. خدمات ارزنده این ستاره بزرگ و مردمی به فرهنگ و هنر این مرز و بوم و نقش‌آفرینی‌های کم‌نظیر و ماندگارش در عرصه بازیگری، خاطره‌انگیز و فراموش‌ناشدنی است.
این مصیبت را به ملت ایران، اصحاب فرهنگ و هنر، علاقه‌مندان و بستگان به‌ویژه خانواده محترم ایشان تسلیت می‌گویم و از خداوند متعال برای آن مرحوم غفران و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان ارجمند صبر و اجر مسالت دارم.»

محمود واعظی رئیس دفتر رئیس‌جمهوری نیز در حساب کاربری خود در اینستاگرام نوشت:

«انا للّه و انا الیه راجعون

درگذشت ستاره نام‌آور و پیشکسوت عرصه هنر کشورمان زنده‌یاد محمدعلی کشاورز موجب تأثر و اندوه فراوان شد.
این ستاره صاحب‌سبک و مردمی در طول حیات هنری خود، نقش‌های اثرگذار و ماندگاری ایفا کرد که برای همیشه در خاطره‌ها باقی مانده و برای اصحاب هنر، الگویی الهام‌بخش خواهد بود.

اینجانب ضمن ابراز همدردی با خانواده محترم آن مرحوم، این ضایعه را به علاقه‌مندان و دوستداران ایشان به‌ویژه اصحاب فرهنگ و هنر کشور تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند برای آن سفرکرده، علو درجات و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسألت دارم.»

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید