امروز: یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الأحد 5 ذو القعدة 1445 | 2024-05-12
کد خبر: 257437 |
تاریخ انتشار : 26 بهمن 1397 - 11:16 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله سیاسی صلح خبر رئیس جمهور و نخست وزیر ارمنستان طی پیامی در پی حمله تروریستی سیستان و بلوچستان به حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان تسلیت گفتند. به گزارش صلح خبر، در پیام نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان آمده است: « با کمال تاسف و تاثر از کشته شدن ده‌ها نفر در حمله […]

به گزارش مجله سیاسی صلح خبر

رئیس جمهور و نخست وزیر ارمنستان طی پیامی در پی حمله تروریستی سیستان و بلوچستان به حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان تسلیت گفتند.

به گزارش صلح خبر، در پیام نیکول پاشینیان نخست وزیر ارمنستان آمده است:

« با کمال تاسف و تاثر از کشته شدن ده‌ها نفر در حمله انتحاری به اتوبوس در استان سیستان و بلوچستان مطلع شدیم. در رابطه با این واقعه غم انگیز مراتب تسلیت و همدردی خود را به جنابعالی و ملت دوست ایران ابراز نموده و برای خانواده ها و بستگان قربانیان صبر و شکیبایی و برای مجروحین شفای عاجل آرزومندم.»

پیام تسلیت رئیس جمهور ارمنستان به رئیس جمهور ایران

آرمن سرکسیان، رئیس جمهور ارمنستان نیز طی پیامی در خصوص اقدام تروریستی رخ داده در مسیر خاش – زاهدان استان سیستان و بلوچستان جمهوری اسلامی ایران در ۱۳ فوریه که باعث زخمی و کشته شدن تعداد زیادی از شهروندان شد، به حسن روحانی، رئیس جمهور ایران تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

«در این لحظات دشوار مراتب همدردی خود را خدمت جنابعالی، خانواده و خویشاوندان جانباختگان ابراز می نمایم و برای مجروحین شفای عاجل آرزومندم.»

همچنین وزارت امور خارجه جمهوری ارمنستان با ارسال پیامی در حساب توییتری خود ضمن ابراز تسلیت از حادثه تروریستی در جاده خاش- زاهدان با خانواده های جان باختگان این حادثه تروریستی ابراز همدردی عمیق کرده است و برای آنان به دلیل تحمل این حادثه دردناک صبر و استقامت آرزو کرده است.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید