امروز: شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: السبت 19 شوال 1445 | 2024-04-27
کد خبر: 476698 |
تاریخ انتشار : 03 مرداد 1401 - 7:33 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به مناسبت یازدهمین سالگرد ترور شهید «داریوش رضایی نژاد» یکی از شهدای هسته ای کشور، وزیر امور خارجه پیامی را خطاب به همسر و دختر این شهید منتشر کرد. به گزارش صلح خبر، در متن پیام حسین امیرعبداللهیان خطاب به خانواده این شهید آمده است: بسم الله الرحمن الرحیم سرکار خانم دکتر شهره پیرانیمشاور رییس […]

به مناسبت یازدهمین سالگرد ترور شهید «داریوش رضایی نژاد» یکی از شهدای هسته ای کشور، وزیر امور خارجه پیامی را خطاب به همسر و دختر این شهید منتشر کرد.

به گزارش صلح خبر، در متن پیام حسین امیرعبداللهیان خطاب به خانواده این شهید آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
سرکار خانم دکتر شهره پیرانیمشاور رییس سازمان در امور زنان و خانواده سازمان انرژی اتمی ایران، همسر مکرمه شهید داریوش رضائی نژاد
سرکار خانم آرمیتا رضائی نژاد دختر پرافتخار شهید
خانواده معزز شهید رضائی نژاد
سلام علیکم و رحمه الله  یازدهمین سالگرد ترور ناجوانمردانه همسر، پدر و فرزند سرافرازتان شهید داریوش رضائی نژاد، قهرمان ملی و دانشمند هسته ای ایران اسلامی، یادآور مجاهدت ها و تلاش های خستگی ناپذیر اما بی ریای فرزندان فرهیخته و دانشمند این مرز و بوم کهن است که دغدغه ای جز پیشرفت و توسعه ایران عزیز و سرافرازی ملت شریف‌ میهن اسلامی با دستیابی به فناوری بومی و صلح آمیز هسته ای و بی نیازی کشور از بیگانگان در این حوزه نداشته و ندارند.
اینجانب با مشاهده فیلم “هناس” اثر فاخر سینمایی که تجسم گوشه هایی از دوران زندگی سرشار از عشق و ایثار سرکار عالی(همسر محترمه شهید) تا لحظه ترور ناجوانمردانه و عروج ملکوتی آن شهید عزیز در برابر دیدگان شما و آرمیتای عزیز است، بیش از پیش دریافتم که به برکت مجاهدت و تلاش غیورانه داریوش پرتلاش و شهامت و همراهی عاشقانه و فداکارانه شما با آن عزیز سفرکرده، آرمان مقدس آن شهید و همه دانشمندان هسته ای کشور در تعالی و پیشرفت ایران اسلامی با قوت و قدرت تداوم خواهد یافت.
بالندگی امروز صنعت صلح‌ آمیز هسته‌ای ایران مقتدر ، مرهون مجاهدت شهدای هسته ای از جمله شهید رضایی نژاد است.
بی شک دشمنان این کشور و ملت با توسل به ترور فرزندان دانشمند و قهرمانان اقتدار علمی کشور، هرگز نمی توانند در عزم و اراده سترگ ملت بزرگ و تمدن ساز ایران اسلامی، خللی وارد نمایند.
فرصت را مغتنم شمرده، یاد و خاطره بلند شهیدان عزیز رضائی نژاد ، احمدی روشن، شهریاری، علیمحمدی و فخری زاده و همه شهدای مسیر اعتلای توان علمی و فناوری کشور را گرامی می داریم و به ارواح طیبه شان درود و سلام می فرستیم و پیمان می بندیم که به پاسداری از ثمره خون پاک و افتخارات ملی و علمی آنان در راستای دفاع از منافع و امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران متعهد و استوار خواهیم ماند.»
انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید