امروز: جمعه, ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الجمعة 25 شوال 1445 | 2024-05-03
کد خبر: 341678 |
تاریخ انتشار : 24 بهمن 1398 - 13:23 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله اقتصادی صلح خبر در پی بارش برف سنگین و کم سابقه در استان گیلان و شهرهای آن، سخنگوی سازمان هواپیمایی اعلام کرد که در حال حاضر هیچ مشکلی برای انجام پروازهای داخلی مسافری با مقصد و مبدأ گیلان وجود ندارد و پروازهای امدادی نیز در حال انجام است. طی روزهای گذشته بارش […]

به گزارش مجله اقتصادی صلح خبر

در پی بارش برف سنگین و کم سابقه در استان گیلان و شهرهای آن، سخنگوی سازمان هواپیمایی اعلام کرد که در حال حاضر هیچ مشکلی برای انجام پروازهای داخلی مسافری با مقصد و مبدأ گیلان وجود ندارد و پروازهای امدادی نیز در حال انجام است.

طی روزهای گذشته بارش برف سنگین و کم سابقه‌ای در استان گیلان باعث شد که بسیاری از راه‌های مواصلاتی این استان و روستاهای و شهرهای این منطقه درگیر برف و انسداد راه‌ها شوند.

رضا جعفرزاده، سخنگوی سازمان هواپیمایی درباره وضعیت پروازهای این استان در گفت‌وگو با صلح خبر اظهار کرد: هم اکنون هیچ مشکلی در انجام پروازهای مسافری با مبدأ و مقصد گیلان وجود ندارد و این پروازها هم اکنون در حال انجام هستند.

وی ادامه داد: برای انجام عملیات امدادرسانی هوایی از طریق بالگرد نیز هیچ مشکلی برای انجام پروازهای امدادی در گیلان و سایر شهرهای آن وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه فرودگاه رشت که بیشترین و سنگین‌ترین بارش برف در این استان در این منطقه رخ داده است، آماده پذیرش امدادهای مسافری بوده و هیچ مشکلی در این زمینه ندارد، گفت: در حال حاضر و از همان ساعات ابتدایی بارش برف سنگین پروازهای مسافری با مقصد رشت مانند پرواز مشهد-رشت انجام شده و پرواز اصفهان-رشت نیز دقایقی پیش انجام شده و به زودی در فرودگاه این شهر به زمین می‌نشیند.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید