امروز: جمعه, ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 25 شوال 1445 | 2024-05-03
کد خبر: 354579 |
تاریخ انتشار : 02 اردیبهشت 1399 - 16:38 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله اقتصادی صلح خبر دبیر انجمن شرکت­‌های هواپیمایی اعلام کرد: از هر کشوری که از طریق سفارتخانه­‌ها اعلام کنند که ایرانیان قصد بازگشت به کشور را دارند پرواز برای بازگرداندن آنها البته با رعایت همه پروتکل­‌های بهداشتی انجام می­‌شود و تاکنون از کویت، ترکیه، هندوستان، کردستان، عمان، ایتالیا و … مسافران ایرانی در […]

به گزارش مجله اقتصادی صلح خبر

دبیر انجمن شرکت­‌های هواپیمایی اعلام کرد: از هر کشوری که از طریق سفارتخانه­‌ها اعلام کنند که ایرانیان قصد بازگشت به کشور را دارند پرواز برای بازگرداندن آنها البته با رعایت همه پروتکل­‌های بهداشتی انجام می­‌شود و تاکنون از کویت، ترکیه، هندوستان، کردستان، عمان، ایتالیا و … مسافران ایرانی در پروازهای مختلف بازگردانده شدند.

مقصود اسعدی سامانی در گفت­‌وگو با صلح خبر اظهار کرد: از هر کشوری که درخواست بازگرداندن ایرانی­‌ها را داشته باشیم با هماهنگی­‌های صورت گرفته پروازهای خالی به آنجا می­‌رود و ایرانیان را به کشور باز می­‌گرداند که البته همه پروتکل­‌های بهداشتی در این زمینه رعایت می­‌شود.

وی افزود: تاکنون تنها هشت پرواز به مقاصد مختلف هندوستان برای بازگرداندن ایرانیان انجام شده است و پروازهای متعدد دیگری به مقاصد مختلفی مانند کویت، ترکیه، گرجستان، عمان و ایتالیا داشته­‌ایم.

دبیر انجمن شرکت­های هواپیمایی با بیان اینکه چرا برخی مسافران از شرایط قرنطینه­ و هزینه­‌هایی که باید پرداخت کنند رضایت ندارند گفت: این مسائل را من هم شنیده­‌ام اما ارتباطی به شرکت­‌های هواپیمایی ندارد و بر اساس قانون هزینه قرنطینه بر عهده دولت است که شامل هزینه هتل می­‌شود و هم اکنون به عنوان مثال برخی از مسافرانی که از ایتالیا آمده­‌اند با هزینه ایران ایر قرنطینه شدند.

اسعدی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه مسافران خارجی از ایران چگونه می­‌توانند به کشور خود بازگردند گفت: مسافران خارجی یا حتی ایرانی­‌هایی که دارای تبعیت و گذرنامه کشورهای دیگر نیز هستند می­‌توانند با پروازهای خالی برنامه ریزی شده به مقاصد خودشان سفر کنند و مشکلی برای آنها وجود ندارد.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید