امروز: دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الإثنين 13 ذو القعدة 1445 | 2024-05-20
کد خبر: 433591 |
تاریخ انتشار : 09 اردیبهشت 1400 - 12:43 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله ورزشی صلح خبر پرتابگر پارالمپیکی گفت: به سختی در کیش تمرین می کنم تا بالاترین رکورد را در آخرین مرحله مسابقات رکوردگیری دوومیدانی در پرتاب وزنه ثبت کنم. علیرضا مختاری در گفت و گو با صلح خبر، در ارزیابی از وضعیت خود در اردوی تمرینی کیش برای شرکت در آخرین مرحله رکوردگیری […]

به گزارش مجله ورزشی صلح خبر

پرتابگر پارالمپیکی گفت: به سختی در کیش تمرین می کنم تا بالاترین رکورد را در آخرین مرحله مسابقات رکوردگیری دوومیدانی در پرتاب وزنه ثبت کنم.

علیرضا مختاری در گفت و گو با صلح خبر، در ارزیابی از وضعیت خود در اردوی تمرینی کیش برای شرکت در آخرین مرحله رکوردگیری دوومیدانی اظهار کرد: با حمایت کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون جانبازان و معلولان شرایط خیلی خوبی از نظر امکانات و تجهیزات در کیش فراهم شده و بدون هیچ دغدغه و نگرانی تمرینات خود را زیر نظر مربی‌ام پیگیری می کنم تا بهترین رکورد را در آخرین مرحله رکوردگیری که ۳۰ اردیبهشت برگزار می شود در پرتاب وزنه به ثبت برسانم. 

وی گفت: به سختی در کیش تمرین می کنم تا در آخرین مرحله رکوردگیری دوومیدانی با ثبت بالاترین رکورد در پرتاب وزنه در لیست نفرات شانس کسب مدال طلا در بازی‌های پارالمپیک توکیو قرار بگیرم.

مختاری خاطرنشان کرد: در دومین مرحله رکوردگیری دوومیدانی که اسفندماه برگزار شد با ثبت رکورد ۸ متر و ۲۷ سانتی متر در لیست دوومیدانی کاران شانس کسب مدال برنز قرار گرفتم، در آخرین مرحله رکوردگیری درون اردویی رکوردم تا ۸ متر و ۵۲ سانتی متر ارتقاء پیدا کرد و در لیست شانس مدال نقره قرار گرفتم، الان تمام تلاشم بر این است که در آخرین مرحله رکوردگیری که ۳۰ اردیبهشت برگزار می شود، بالاترین رکورد را به ثبت برسانم و در لیست نفرات شانس کسب مدال طلا عازم توکیو شوم.

وی در پایان گفت: در پارالمپیک ریو به خاطر فوت مادرم چون شرایط خوبی نداشتم، از کسب مدال بازماندم اما در این دوره عزم خود را جزم کرده ام با کسب مدال طلا، ناکامی ریو را در توکیو جبران کنم.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید