امروز: چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الأربعاء 23 شوال 1445 | 2024-05-01
کد خبر: 441327 |
تاریخ انتشار : 16 خرداد 1400 - 14:46 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله اجتماعی صلح خبر رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از پایش سلامت نزدیک به ۱۸۱۵ مسافر ورودی به کشور از نظر ابتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد. مهدی ولیپور در گفت‌وگو با صلح خبر، دراین باره گفت: طرح غربالگری مسافران ورودی به کشور از ۲۰ اسفندماه ۹۹ […]

به گزارش مجله اجتماعی صلح خبر

رییس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر از پایش سلامت نزدیک به ۱۸۱۵ مسافر ورودی به کشور از نظر ابتلا به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

مهدی ولیپور در گفت‌وگو با صلح خبر، دراین باره گفت: طرح غربالگری مسافران ورودی به کشور از ۲۰ اسفندماه ۹۹ بر عهده جمعیت هلال احمر گذاشته شد و سازمان امدادونجات در همکاری با وزارت بهداشت، اجرای آن را در ۲۸ پایانه مرزی که در حال حاضر ۱۶ مورد آن فعال است، آغاز کرد.

وی با بیان اینکه از زمان شروع این طرح تا صبح امروز یکشنبه، ۱۶ خردادماه، ۳۴۴هزار و ۷۱۱ نفر از مسافران ورودی به کشور مورد غربالگری قرار گرفته‌اند، گفـت: طی روز گذشته نیز ۱۸۱۵ مسافر مورد بررسی قرار گرفتند.  

ولیپور با بیان اینکه در مجموع از ابتدای آغاز طرح تا کنون ۶۳ نفر به دلیل داشتن علائم و مثبت شدن تست‌ها به قرنطینه موقت منتقل شده‌اند، گفت: در روز گذشته ۲۱۵ تست PCR و ۳۲۰ تست فوری و  در مجموع ۲۰ هزار و ۷۲۳ تست PCR و  ۴۹هزار و ۵۴ تست فوری از موارد مشکوک اخذ شده است.

رییس سازمان امداد و نجات جمعت هلال احمر تاکید کرد که اجرای این طرح تا هر زمانی که ستادملی مقابله با کرونا تایید کند، ادامه خواهد داشت و امدادگران سازمان امدادونجات در سه شیفت نسبت به پایش و رصد وضعیت سلامتی مسافران ورودی به کشور در پایانه‌های زمینی، هوایی و دریایی فعال کشور اقدام خواهند کرد.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید