امروز: شنبه, ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: السبت 26 شوال 1445 | 2024-05-04
کد خبر: 320758 |
تاریخ انتشار : 17 آبان 1398 - 21:55 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله اجتماعی صلح خبر صلح خبر/بوشهر رئیس پلیس راه استان بوشهر از مرگ یک خانواده بر اثر سوختن یک دستگاه خودرو پس از وقوع تصادف در ایستگاه بازرسی بندو از توابع شهرستان عسلویه خبر داد. سرهنگ جابر پاپری در گفت‌وگو با صلح خبر عنوان کرد: بعد از ظهر روز جاری -جمعه ۱۷ آبان […]

به گزارش مجله اجتماعی صلح خبر

صلح خبر/بوشهر رئیس پلیس راه استان بوشهر از مرگ یک خانواده بر اثر سوختن یک دستگاه خودرو پس از وقوع تصادف در ایستگاه بازرسی بندو از توابع شهرستان عسلویه خبر داد.

سرهنگ جابر پاپری در گفت‌وگو با صلح خبر عنوان کرد: بعد از ظهر روز جاری -جمعه ۱۷ آبان ماه- برخورد یک دستگاه وانت مزدا با خودرو سواری پژو پارس در عسلویه موجب بروز حادثه و مرگ ۶ نفر از هموطنانمان شد. 

وی با بیان جزئیات این حادثه گفت: خودرو پژو پارس به محض رسیدن به ایستگاه بازرسی سرعت خود را برای عبور از مانع کاهش می دهد که یک وانت مزدا از عقب با آن برخورد کرده و باعث انحراف پژو پارس به لاین مخالف می شود. 

رئیس پلیس راه استان بوشهر افزود: متاسفانه پس از این برخورد و انحراف، خودرو پژو پارس دچار حریق شده و ۶ نفر سرنشین آن نیز بر اثر آتش سوزی جان خود را از دست دادند.

وی تاکید کرد: تصادف رخ داده جرحی و خسارتی بوده است اما متاسفانه بر اثر حریق پیش آمده، ۶ نفر سرنشین پژو در آتش می سوزند.

سرهنگ پاپری تصریح کرد: علت دقیق تر حادثه توسط کارشناسان در دست بررسی است. 

این مقام انتظامی اظهار کرد: سرنشینان فقید خودرو پژو پارس اعضای یک خانواده شامل راننده و همسرش به اضافه سه فرزند دختر و یک فرزند پسرشان از اهالی استان هرمزگان بوده اند. 

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید