امروز: جمعه, ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 25 شوال 1445 | 2024-05-03
کد خبر: 367064 |
تاریخ انتشار : 08 تیر 1399 - 22:22 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله اجتماعی صلح خبر سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع حادثه انفجار در یک ساختمان مسکونی در شهرک غرب خبر داد. سیدجلال ملکی در گفت‌وگو با صلح خبر در این باره اظهار کرد: ساعت ١٩:٣٣ دقیقه روز جاری یک مورد حادثه انفجار در یک ساختمان مسکونی به سامانه […]

به گزارش مجله اجتماعی صلح خبر

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع حادثه انفجار در یک ساختمان مسکونی در شهرک غرب خبر داد.

سیدجلال ملکی در گفت‌وگو با صلح خبر در این باره اظهار کرد: ساعت ١٩:٣٣ دقیقه روز جاری یک مورد حادثه انفجار در یک ساختمان مسکونی به سامانه ١٢۵ سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اطلاع داده شد که بلافاصله دو ایستگاه به محل حادثه واقع در شهرک غرب، خیابان سیمای ایران اعزام شدند.

وی ادامه داد: محل حادثه یک منزل ویلایی دو طبقه بود که در موتور خانه‌اش انفجار رخ داده بود. شدت انفجار شدید و به حدی بود که تمام شیشه‌های این ساختمان شکست. همچنین بخشی از دیوار موتورخانه که در طبقه زیرزمین واقع شده بود، بخشی از کف حیاط و دیوار انتهایی ساختمان که به پیاده رو مشرف بود تخریب شده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران با بیان این که خوشبختانه حادثه منجر به شعله وری نشد، گفت: در لحظات اولیه فردی در ساختمان حضور نداشت و مورد مصدومیت نداشتیم اما با توجه به اینکه احتمال داشت که فردی از رهگذران زیر آوار به جا مانده از دیوار انتهایی گرفتار شده باشد آتش نشانان قطعات دیواری که فرو ریخته بود را جا به جا کردند. شاهدان حاضر در صحنه اظهار می‌کردند که در لحظات اولیه برخی به علت ریزش شیشه ها دچار مصدومیت جزیی شده بودند که آنها به مراکز درمانی رفته اند.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید