امروز: یکشنبه, ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الأحد 10 ذو الحجة 1445 | 2024-06-16
کد خبر: 313485 |
تاریخ انتشار : 15 مهر 1398 - 11:55 | ارسال توسط :
0
2
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله فرهنگی صلح خبر معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان یزد از رشد تعداد گردشگران خارجی این استان در سالجاری با وجود فشار مضاعف تحریم‌های ظالمانه علیه کشورمان خبر داد. هما خورشیدی» در گفت‌وگو با خبرنگار صلح خبر، با اشاره به ورود 12 هزار و 699 گردشگر خارجی به استان یزد در […]

به گزارش مجله فرهنگی صلح خبر

معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی استان یزد از رشد تعداد گردشگران خارجی این استان در سالجاری با وجود فشار مضاعف تحریم‌های ظالمانه علیه کشورمان خبر داد.

هما خورشیدی» در گفت‌وگو با خبرنگار صلح خبر، با اشاره به ورود 12 هزار و 699 گردشگر خارجی به استان یزد در شهریور ماه امسال، اظهار کرد: این رقم در مدت مشابه سال گذشته، هشت هزار و 260 گردشگر بوده است.

به گفته وی، در شش ماهه نخست امسال نیز 72 هزار گردشگر خارجی مهمان یزد شدند که در مقایسه با مدت مشابه پارسال و رقم 52 هزار و 400 گردشگر از رشد مطلوبی به رغم وجود تحریم‌های اقتصادی و نقشه شوم ایران‌هراسی استکبار جهانی برخوردار بوده است.

خورشیدی ملیت بیشترین گردشگران شهریور ماه امسال یزد را مربوط به کشورهای اسپانیا، چین، ایتالیا، فرانسه و آلمان خواند و گفت: خوشبختانه صنعت گردشگری در دولت تدبیر و امید روند رو به رشدی داشته است هر چند که پارسال به دلیل کاهش توجه به حوزه گردشگری شاهد اندکی افت در این حوزه بودیم.

وی با بیان این که حوزه تبلیغات گردشگری استان در سال 96 از عملکرد مناسبی برخوردار نبود ولی با این وجود نباید از تاثیرات شرایط سیاسی کشور بر حوزه گردشگری نیز غافل شد، افزود: در سال‌های اخیر بویژه امسال شاهد بدترین شرایط سیاسی کشور به دلیل فشار تحریم‌های ظالمانه علیه ایران بودیم به نحوی که تعداد زیادی از تورهای گردشگران خارجی برای مهر‌ماه امسال لغو شده است.

معاون گردشگری یزد در پایان خاطرنشان کرد: خوشبختانه یزد در شرایط فعلی کشور نیز با رشد گردشگر و بهبود وضعیت این صنعت روبرو است که امیدواریم کماکان شاهد این وضعیت رو به بهبود باشیم.

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید