امروز: جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 3 ذو القعدة 1445 | 2024-05-10
کد خبر: 119914 |
تاریخ انتشار : 15 آبان 1395 - 13:57 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله محیط زیست پایگاه صلح خبر ؛ به گزارش خبرنگار ایسنا، حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات ابراهیمی در جلسه بررسی وضعیت تالاب هورالعظیم اظهار کرد: به منظور بررسی تالاب هورالعظیم به دستور خانم ابتکار در خوزستان حضور پیدا کرده‌ایم تا صحت میزان آبگیری تالاب طبق صحبت‌های گفته شده بررسی شود. وی با اشاره به این نکته که […]

به گزارش مجله محیط زیست پایگاه صلح خبر ؛

به گزارش خبرنگار ایسنا، حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات ابراهیمی در جلسه بررسی وضعیت تالاب هورالعظیم اظهار کرد: به منظور بررسی تالاب هورالعظیم به دستور خانم ابتکار در خوزستان حضور پیدا کرده‌ایم تا صحت میزان آبگیری تالاب طبق صحبت‌های گفته شده بررسی شود.

وی با اشاره به این نکته که در بسیاری از مسایل زیست محیطی باید به صورت تخصصی کار شود، افزود: در هیچ دوره‌ای به این میزان در سطح کشور به تشکل ها و انجمن‌ها بها داده نشده است؛ رییس سازمان حفاظت محیط زیست بسیار به تشکل‌ها اعتقاد دارد و در این شرایط باید یک نفر از اعضای تشکل‌های زیست محیطی استان خوزستان به عنوان نماینده در جلسات سطح استان شرکت کرده و مسایل مختلف زیست‌محیطی خوزستان را پیگیری کند.

سادات ابراهیمی تصریح کرد: سازمان حفاظت محیط زیست از حضور فعال انجمن‌ها و تشکل‌ها حمایت می‌کند زیرا در بسیاری از مسایل نمی‌توان به صورت یک‌طرفه به خوبی عمل کرد و به همکاری سایر بخش‌ها و نهادها نیز نیاز است.

وی ادامه داد: همه مسئولان در بخش‌های مختلف باید احساس کنند که در زیر یک پرچم زندگی می‌کنند و خرابی‌های به وجود آمده در بخش‌های مختلف به خصوص مسایل زیست‌محیطی، حاصل عملکرد همه مجموعه‌ها است. بنابراین باید برای حل این مشکلات به دنبال راهکار باشیم زیرا در این زمینه شعار دادن و یأس و نا امیدی هیچ فایده‌ای ندارد.

سادات ابراهیمی با اشاره به نقش حاکمیتی سازمان حفاظت محیط زیست، عنوان کرد: این سازمان، تحت تأثیر هیچ فشار سیاسی قرار نمی‌گیرد و یک سازمان مستقل و حاکمیتی است، هرچند فشارهای سیاسی فراوانی به این سازمان در بخش‌های مختلف وارد می‌شود ولی سازمان حفاظت محیط زیست زیر بار هیچ کدام از این فشارها نخواهد رفت.

مشاور پارلمانی سازمان حفاظت محیط زیست خاطر نشان کرد: انجمن‌های زیست‌محیطی مردم‌نهاد  و تشکل‌های استان خوزستان باید از ظرفیت دغدغه مسئولان و نمایندگان خود در مجلس شورای اسلامی استفاده کنند و پیگیر مشکلات خوزستان در بحث‌های زیست‌محیطی باشند و در این زمینه مکاتبات خود را با سازمان حفاظت محیط زیست افزایش دهند تا شاهد حل مشکلات زیست‌محیطی در خوزستان باشیم.

انتهای پیام

Let’s block ads! (Why?)

ایسنا

اگر خبر یا گزارشی دارید از بخش خبریار صلح خبر برای ما ارسال نمایید.

خبریار صلح خبر

قوانین خبریار صلح خبر

  1. لطفا در ارسال اخبار و تصاویر و گزارش های خود قوانین و مقرارت را رعایت فرمایید.
  2. از ارسال مطالب خلاف عفت عمومی یا تصاویر موهون اکیدا خودداری فرمایید.
  3. در صورت مشاهده تخلف پس از تذکر ، حساب کاربری موردنظر بلافاصله حذف می گردد.

گروه وبگردی صلح خبر 

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید