امروز: شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: السبت 11 ذو القعدة 1445 | 2024-05-18
کد خبر: 120745 |
تاریخ انتشار : 20 آبان 1395 - 22:51 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله سیاسی پایگاه صلح خبر ؛ به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان شرقی، عبدالرضا رحمانی فضلی در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان با اشاره به تفویض بیش از ۸۶ اختیار از دستگاه‌های مرکزی و وزارتخانه‌ها به دستگاه‌های استانی، اظهار کرد: در آینده نزدیک نیز تلاش می‌کنیم که میزان این اختیارات را بیش از پیش افزایش دهیم. […]

به گزارش مجله سیاسی پایگاه صلح خبر ؛

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان شرقی، عبدالرضا رحمانی فضلی در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان با اشاره به تفویض بیش از ۸۶ اختیار از دستگاه‌های مرکزی و وزارتخانه‌ها به دستگاه‌های استانی، اظهار کرد: در آینده نزدیک نیز تلاش می‌کنیم که میزان این اختیارات را بیش از پیش افزایش دهیم.

وی افزود: این مهم، باعث می‌شود که وزرا و روسای سازمان‌های مرکزی از حالت بخشی بودن خارج شده و جایگاه استان‌ها ارتقا یابد.

وی با اشاره به تصویب برنامه ششم توسعه، اضافه کرد: امیدواریم نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی برای تحقق اقتصاد مقاومتی در کشور، موثرتر عمل کنند.

رحمانی فضلی از تأمین برق لازم برای احداث نیروگاه برق در استان خبر داد و گفت: تأمین برق لازم از طریق هماهنگی با وزارت نیرو انجام شده و در آینده نزدیک نیز مشکل تأمین گاز این نیروگاه را با وزارت نیرو مطرح کرده و رفع می‌کنیم.

وی با اشاره به انتخاب شهرستان چاراویماق به عنوان شهرستان محروم و نیازمند توسعه استان، از استاندار آذربایجان‌شرقی خواست که برای این شهرستان برنامه ویژه اقتصاد مقاومتی تدوین کند.

 وزیر کشور تصریح کرد: بر اساس تأکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی، در هر یک از ۳۱ استان کشور، یک شهرستان محروم و نیازمند توسعه انتخاب شده و اقدامات محرومیت‌زدایی را در این شهرستان‌ها آغاز کرده‌ایم.

وی با تقدیر از سفرهای شهرستانی استاندار و معاونان وی به شهرستان‌های استان با هدف رفع مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی، گفت: انتظار داریم که این سفرها استمرار داشته باشد و باید مدیران کل نیز جلسات شهرستانی را با حضور مدیران شهرستانی برگزار کرده و برای رفع مشکلات مردم تلاش کنند.

رحمانی فضلی از تصویب خرید ۲۰۰۰ واگن در شورای اقتصاد خبر داد و افزود: اگر شهرداری تبریز برای تکمیل خط دوم متروی تبریز نیاز به واگن داشته باشد، آماده همکاری هستیم.

وزیر کشور با تأکید بر لزوم تزریق دارایی‌‌های مردم به پروژه‌های نیمه‌تمام افزود: تبریز در حوزه مشارکت‌های عمومی، اجتماعی، سیاسی، اقتصادی و غیره جایگاه رفیعی دارد و یکی از بهترین استان‌های ما است و  انتظار داریم این استان برای تأمین منابع مالی خود یک روش مستقلی تدوین کند.

وی در واکنش به انتقاد یکی از فعالان بخش خصوصی مبنی بر واردات تراکتور، اظهار کرد: این حق شماست که با وجود تراکتور ایرانی و تولید داخل، تراکتوری وارد کشور نشود و در این خصوص، پیگیری‌های لازم را انجام خواهیم داد.

رحمان فضلی با انتقاد از سیاست‌های غلط گذشته و وجود بیش از ۳۰ هزار میلیارد تومان پروژه نیمه‌تمام در استان، ادامه داد: متاسفانه بیش از ۱۰۰ برابر بودجه عمرانی این استان، پروژه نیمه‌تمام در آذربایجان‌شرقی وجود دارد.

وی از اصلاح قانون دهیاری‌ها  وجود بیش از ۳۵۰۰ دهیاری در کشور خبر داد و افزود: از این پس تلاش می کنیم که سیاست های لازم برای ایجاد درآمد پایدار برای دهیاری ها را اتخاذ کنیم.

انتهای پیام

Let’s block ads! (Why?)

ایسنا

اگر خبر یا گزارشی دارید از بخش خبریار صلح خبر برای ما ارسال نمایید.

خبریار صلح خبر

قوانین خبریار صلح خبر

  1. لطفا در ارسال اخبار و تصاویر و گزارش های خود قوانین و مقرارت را رعایت فرمایید.
  2. از ارسال مطالب خلاف عفت عمومی یا تصاویر موهون اکیدا خودداری فرمایید.
  3. در صورت مشاهده تخلف پس از تذکر ، حساب کاربری موردنظر بلافاصله حذف می گردد.

گروه وبگردی صلح خبر 

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید