امروز: چهارشنبه, ۱۶ خرداد ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الأربعاء 29 ذو القعدة 1445 | 2024-06-05
کد خبر: 110490 |
تاریخ انتشار : 25 شهریور 1395 - 15:59 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله سیاسی پایگاه صلح خبر ؛ وزیر کشور: اقتصاد، اولویت اول دولتمردان است /مردم پای کار نظام هستند عبدالرضا رحمانی فضلی روز پنجشنبه در نشست مشترک شورای اداری و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی هفت شهرستان جنوب کرمان افزود: باید همگی بسیج شویم تا بتوانیم اقتصاد مقاومتی را عملی کنیم و همه باید در این زمینه […]

به گزارش مجله سیاسی پایگاه صلح خبر ؛

وزیر کشور: اقتصاد، اولویت اول دولتمردان است /مردم پای کار نظام هستند

عبدالرضا رحمانی فضلی روز پنجشنبه در نشست مشترک شورای اداری و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی هفت شهرستان جنوب کرمان افزود: باید همگی بسیج شویم تا بتوانیم اقتصاد مقاومتی را عملی کنیم و همه باید در این زمینه فعال باشیم.

وی تصریح کرد: اداره اقتصاد کشور در زمینه اقتصاد مقاومتی مدیون مقام معظم رهبری است و هر کسی برخلاف نظر ایشان عمل کند، خلاف رهبری قدم برداشته است.

وزیر کشور گفت: مردم پای کار نظام هستند و ما بدون حضور و مشارکت مردم موفق نمی شویم لذا مسئولان دست در دست هم گام های استواری برای کمک به مردم بردارند، چرا که ما امانتدار مردم هستیم.

وی اظهار کرد: تقویت نظام جمهوری اسلامی کمک به دین است که پایه آن بر دوش مردم است و برای اینکه بتوانیم جمهوری اسلامی را تقویت کنیم باید عناصر آن را به یاد داشته باشیم.

رحمانی فضلی گفت: در کشورهای منطقه فتنه های زیادی وجود دارد اما با تدبیری که رهبری دارند، کشور از امنیت و آرامش بسیار خوبی برخوردار است.

وی همچنین با اشاره به سه استان پایلوت اقتصاد مقاومتی شامل لرستان، آذربایجان شرقی و کرمان افزود: وحدت و همدلی موجود در این سه استان باعث انتخاب آنها شده و اقتصاد مقاومتی در استان کرمان بسیار موفق بوده است.

وزیر کشور تصریح کرد: وحدت و انسجام درونی، استاندار خلاق با طرح هایی نو مانند مثلث توسعه اقتصادی، طرح همیاران آب و اخیرا هشت زون اقتصادی از جمله دلایل انتخاب کرمان به عنوان استان پایلوت اقتصاد مقاومتی بوده است.

وی گفت: وحدت در استان کرمان باعث توسعه سیاسی شده و امنیت بسیار خوبی در جنوب کرمان حاکم است.

رحمانی فضلی بیان کرد: همه ما به دنبال این هستیم که توسعه در جنوب استان محقق شود و هر کسی دنبال فرصت برای سرمایه گذاری است ما جنوب کرمان را معرفی و تضمین می کنیم که سرمایه گذاری در جنوب موفق می شود.

29214

Let’s block ads! (Why?)

RSS

اگر خبر یا گزارشی دارید از بخش خبریار صلح خبر برای ما ارسال نمایید.

خبریار صلح خبر

قوانین خبریار صلح خبر

  1. لطفا در ارسال اخبار و تصاویر و گزارش های خود قوانین و مقرارت را رعایت فرمایید.
  2. از ارسال مطالب خلاف عفت عمومی یا تصاویر موهون اکیدا خودداری فرمایید.
  3. در صورت مشاهده تخلف پس از تذکر ، حساب کاربری موردنظر بلافاصله حذف می گردد.

گروه وبگردی صلح خبر 

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید