امروز: چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الأربعاء 1 ذو القعدة 1445 | 2024-05-08
کد خبر: 310896 |
تاریخ انتشار : 03 مهر 1398 - 20:27 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله فرهنگی صلح خبر «علی اصغر مونسان» وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی دقایقی پیش (چهارشنبه سوم مهرماه) وارد کرمان شد. به گزارش صلح خبر، شامگاه سوم مهرماه «علی اصغر مونسان» وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، وارد فرودگاه بین المللی آیت الله هاشمی رفسنجانی کرمان شد و مورد استقبال رسمی […]

به گزارش مجله فرهنگی صلح خبر

«علی اصغر مونسان» وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی دقایقی پیش (چهارشنبه سوم مهرماه) وارد کرمان شد.

به گزارش صلح خبر، شامگاه سوم مهرماه «علی اصغر مونسان» وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، وارد فرودگاه بین المللی آیت الله هاشمی رفسنجانی کرمان شد و مورد استقبال رسمی مسئولین استانی قرار گرفت.

وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی به منظور افتتاح 19 پروژه سرمایه گذاری با اعتبار بالغ بر 150 میلیارد ریال و بازدید از چند پروژه میراث فرهنگی به استان کرمان سفر کرد.

محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی در تشریح جزییات برنامه های سفر وزیر میراث فرهنگی و صنایع دستی به استان کرمان به خبرنگاران گفت: با توجه به هماهنگی‌های انجام شده و توافقات قبلی قرار بود ماه‌ها قبل شاهد حضور مونسان در استان باشیم که این سفر به تاخیر افتاد و امشب (چهارشنبه) این سفر انجام شد.

وی ادامه داد: نشست با فعالان اقتصادی عرصه گردشگری و صنایع دستی استان از جلسات مهمی خواهد بود که برنامه‌ریزی شده با توجه به اختیارات قانونی و وظایف وزارتخانه و اولویت‌های حوزه اقتصاد گردشگری از این ظرفیت به صورت ویژه استفاده کنیم.

پورابراهیمی گفت: نشست با فعالان گردشگری و صنایع دستی برای بررسی مشکلات و مسائل حوزه گردشگری استان با توجه به جایگاه استان و نقش آن در گردشگری و صنایع دستی می‌توانند برای استان درامد داشته و برای کشور ارزاوری کند.

وی گفت: تشکل‌های بخش اقتصادی گردشگری و صنایع دستی در این نشست مسائل خود را مطرح خواهند کرد تا با حضور وزیر میراث فرهنگی راهکارهای لازم دیده شود.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی افزود: بازدید از مجموعه فعالیت‌های اقتصادی گردشگری و صنایع دستی، بوم‌گردی و مجموعه‌های تاریخی و اثار میراث فرهنگی استان از دیگر برنامه‌های این سفر خواهد بود.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید