امروز: چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الأربعاء 1 ذو القعدة 1445 | 2024-05-08
کد خبر: 306498 |
تاریخ انتشار : 14 شهریور 1398 - 15:31 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله بین الملل صلح خبر وزیر دفاع آمریکا گفت، آماده نیست که به صورت علنی درباره اینکه خروج نیروهای این کشور از افغانستان چه زمانی آغاز می‌شود، صحبت کند. به گزارش صلح خبر، به نقل از خبرگزاری رویترز، مارک اسپر، وزیر دفاع آمریکا در جمع خبرنگارانی که در سفرش به اروپا همراهش هستند، […]

به گزارش مجله بین الملل صلح خبر

وزیر دفاع آمریکا گفت، آماده نیست که به صورت علنی درباره اینکه خروج نیروهای این کشور از افغانستان چه زمانی آغاز می‌شود، صحبت کند.

به گزارش صلح خبر، به نقل از خبرگزاری رویترز، مارک اسپر، وزیر دفاع آمریکا در جمع خبرنگارانی که در سفرش به اروپا همراهش هستند، گفت:‌ مذاکرات برای پایان دادن به جنگ افغانستان هنوز ادامه دارد. من نمی‌خواهم چیزی درباره این مساله بگویم. قصد دارم پنجشنبه در اشتوتگارت با ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو به بررسی اوضاع در افغانستان بپردازیم و اینکه چه فکر می‌کنم را به او بگویم تا به سمت توافق صلح خبر در افغانستان پیش برویم.

وزیر دفاع آمریکا همچنین به مذاکرات حساس اشاره کرد ولی درباره زمان بندی خروج نیروهای آمریکایی از افغانستان یا میزان اطمینانش از بابت این که طالبان به توافق صلح خبر پای‌بند است، صحبتی نکرد اما گفت: درگیری‌ها در افغانستان ادامه دارد. آنها حملاتی را انجام می‌دهند. افغان‌ها نیز دست به حملاتی می‌زنند. ما از حملات افغان‌ها حمایت می‌کنیم. به همین دلیل است که فکر می‌کنیم بهترین راه، یک توافق سیاسی است که به نتیجه‌ای قابل قبول منجر می‌شود.

اسپر همچنین قرار است روز جمعه با مقام‌های دفاعی انگلیس در لندن دیدار کند و روز شنبه به پاریس می‌رود تا با مقام‌های فرانسه دیدار داشته باشد.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید