امروز: سه شنبه, ۲۹ خرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الثلاثاء 12 ذو الحجة 1445 | 2024-06-18
کد خبر: 212940 |
تاریخ انتشار : 01 دی 1396 - 12:27 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله بین الملل صلح خبر وزرای خارجه انگلیس و روسیه امروز در مسکو با یکدیگر دیدار کردند. به گزارش صلح خبر، بوریس جانسون وزیر خارجه انگلیس با سرگئی لاوروف همتای روس خود در مسکو دیدار کرد. لاوروف در ابتدای این دیدار خطاب به همتای انگلیسی خود گفت: اینکه روابط میان دو کشور از […]

به گزارش مجله بین الملل صلح خبر

وزرای خارجه انگلیس و روسیه امروز در مسکو با یکدیگر دیدار کردند.

به گزارش صلح خبر، بوریس جانسون وزیر خارجه انگلیس با سرگئی لاوروف همتای روس خود در مسکو دیدار کرد.

لاوروف در ابتدای این دیدار خطاب به همتای انگلیسی خود گفت: اینکه روابط میان دو کشور از سطح خوبی برخوردار است، موضوع محرمانه ای نیست. این موضوع به رفتار ما ارتباط ندارد.

وی خطاب به جانسون گفت: شما ترجیح می دهید که به صورت عمومی از اختلافات حرف بزنید؛ ما این کار را به صورت رو در رو می پسندیم.

جانسون نیز خطاب به لاوروف گفت: نباید به خودمان اجازه دهیم که در ابتدا از اختلافات حرف بزنیم.

این در حالی است که وزیر خارجه انگلیس در بیانیه‌ای که پیش از شروع مذاکرات امروز در مسکو صادر کرده بود تلویحا ناخرسندی دولت این کشور از جنبه‌هایی از رفتار روسیه را یادآور شده و اعلام کرده بود: درحالی که روسیه همچنان در صدد بی‌ثبات کردن کشورهای اروپایی از جمله اوکراین است، روابط ما با آن کشور نمی‌تواند به روال عادی بازگردد اما برای امنیت بین‌ المللی لازم است که با یکدیگر گفتگو کنیم؛ زیرا ارتباط بد و سوء تفاهم می تواند تبعات وخیمی داشته باشد.

جانسون در این بیانیه گفته بود که هنوز هم بر سر مسائلی مانند آینده سوریه بین دو کشور «شکاف عظیمی» وجود دارد. وی افزود که در جریان سفر به روسیه علاقمند است از نظر مقامات آن کشور در مورد آینده بشار اسد آگاه شود.

منبع : Mehrnews

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگاران RSS

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید