امروز: دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الإثنين 28 شوال 1445 | 2024-05-06
کد خبر: 542676 |
تاریخ انتشار : 05 اردیبهشت 1403 - 14:04 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/فارس معاون تربیت بدنی و سلامت اداره‌کل آموزش و پرورش فارس، ورزش دانش‌آموزی را یکی از اولویت‌ها و برنامه‌های جدی مدارس استان اعلام کرد. سید کاظم حسینی امروز، ۵ اردیبهشت در آئین گرامیداشت هفته سلامت که در یکی از دبستان‌های شیراز برگزار شد، اظهار کرد: در راستای تضمین سلامتی و ترک عادت‌های بد، ورزش […]

صلح خبر/فارس معاون تربیت بدنی و سلامت اداره‌کل آموزش و پرورش فارس، ورزش دانش‌آموزی را یکی از اولویت‌ها و برنامه‌های جدی مدارس استان اعلام کرد.

سید کاظم حسینی امروز، ۵ اردیبهشت در آئین گرامیداشت هفته سلامت که در یکی از دبستان‌های شیراز برگزار شد، اظهار کرد: در راستای تضمین سلامتی و ترک عادت‌های بد، ورزش دانش‌آموزی با جدیت در برنامه‌های مدارس قرار دارد.

وی افزود: برای داشتن دانش‌آموزانی سالم و شاداب، آموزش رعایت نکات بهداشتی، انجام مداوم ورزش و تغذیه سالم در برنامه حوزه سلامت مدارس قرار دارد.

حسینی تصریح کرد: دولت مردمی سیزدهم، توزیع شیر رایگان را با هدف تقویت سلامت دانش‌آموزان در دستور کار آموزش و پرورش قرار داده است.

وی از هزینه چهار همتی دولت برای توزیع شیر رایگان خبر داد و افزود: مصرف شیر باید همواره در زندگی افراد استمرار یابد، بنابراین با توزیع شیر مصرف روزانه شیر را در جامعه نهادینه می‌کنیم چرا که شیر غذای کاملی و مصرف آن باید در زندگی در اولویت خوراکی‌ها باشد.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش فارس بیان کرد: با توجه به شعار امسال رهبری، در هفته سلامت، مردمی‌سازی سلامت را به عنوان شعار قرار دادیم.

رئیس اداره سلامت و تندرستی اداره کل آموزش و پرورش فارس نیز با تشریح برنامه‌های هفته سلامت، اظهار کرد: آموزش تغذیه سالم به دانش‌آموزان یکی از اولویت‌های حوزه سلامت آموزش و پرورش است.

فاطمه قاسمی افزود:  در این مراسم برنامه‌های متنوع ورزشی از جمله حرکات زیبای ورزشی، ژیمناستیک، نمایش دانش‌آموزان رزمی کار، اجرای حرکات نمایشی توسط دختران وشوو کار و …، به نمایش درآمد.

وی تصریح کرد: با مشارکت اولیاء نمایشگاهی از غذاهای سنتی استان در قالب طرح بوم توسط دانش‌آموزان در دبستان دکتر حسابی به نمایش در آمده است.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید