امروز: جمعه, ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الجمعة 10 ذو القعدة 1445 | 2024-05-17
کد خبر: 440637 |
تاریخ انتشار : 13 خرداد 1400 - 15:10 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله ورزشی صلح خبر عکس خبر آرشیوی است صلح خبر/مازندران معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور ابراز امیدوار کرد که فاز نخست ورزشگاه پنج هزار نفری چالوس تا یک ماه آینده تکمیل و به بهره‌برداری برسد. محمدباقر نوبخت امروز پنجشنبه ۱۳ خرداد در جریان بازدید از ورزشگاه پنج هزار […]

به گزارش مجله ورزشی صلح خبر

ورزشگاه ۵۰۰۰ نفری چالوس طی  ماه‌های آتی  افتتاح می‌شود
عکس خبر آرشیوی است

صلح خبر/مازندران معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور ابراز امیدوار کرد که فاز نخست ورزشگاه پنج هزار نفری چالوس تا یک ماه آینده تکمیل و به بهره‌برداری برسد.

محمدباقر نوبخت امروز پنجشنبه ۱۳ خرداد در جریان بازدید از ورزشگاه پنج هزار نفری روستای “تجن کلای”‘ بخش مرکزی چالوس گفت: با توجه به ظرفیت پنج هزار نفری این ورزشگاه و امکاناتی که دارد می توان از این مجموعه برای اردوهای تیم ملی استفاده کرد؛ به همین منظور باید پروژه هر چه زودتر به بهره برداری کامل برسد.
رییس سازمان برنامه و بودجه با اظهار این که این مجموعه با این امکانات، نیازهای ورزشی این منطقه را بر طرف خواهد کرد، از اختصاص ۲۵ میلیارد تومان برای آن خبر داد و افزود که این اعتبار علاوه بر مطالبات پیمانکار برای ایجاد راه دسترسی به این مجموعه هزینه خواهد شد.
معاون رئیس جمهوری در خصوص فاز دوم این مجموعه گفت: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته تلاش می شود تا پایان کار دولت دوازدهم طرح های این چنینی از جمله ۳۲ طرح سفر سال گذشته را به تمام برسانیم.
نوبخت افزود: تاکنون برای تکمیل این طرح ها بیش از اعتبارات مصوبه اعتبار تخصیص یافته است.

ورزشگاه پنج هزار نفری چالوس از طرح های مصوب سفر مقام معظم رهبری به منطقه است که زمین آن به گستره حدود پنج هکتار از سال ۹۱ شروع شد.
طبق گفته پیمانکار ورزشگاه پنج هزار نفری روستای “تجن کلای” بخش مرکزی چالوس با تخصیص ۳۷ میلیارد تومان اعتبار مصوبه سفر مقام معظم رهبری و دولت تاکنون ۷۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است و در صورت تامین اعتبار ۳۰ میلیارد تومانی این ورزشگاه تا پایان شهریور به بهره‌برداری خواهد رسید.
حمیدرضا کهن با اشاره به اینکه نصب صندلی ها و چمن مصنوعی این ورزشگاه به اتمام رسیده است، گفت: جایگاه ویژه بانوان با ۳۲۰ صندلی، جایگاه ویژه خبرنگاران با ۲۴ صندلی، جایگاه وی ای پی  با ۲۸ صندلی مبلی و جایگاه سی ای پی(خیلی ویژه) با ۱۰ صندلی مبلی نصب و ۱۰۰ چشمه سرویس برای تماشاگران احداث شده است.
وی ادامه داد: نصب چهار برج نورافکن به ارتفاع ۲۷ متر و به ظرفیت هزار لوکس اجرا شده است و احداث رختکن میزبان و میهمان، اتاق های داوران، آماده سازی، برگزاری مسابقات، ذخیره و موتورخانه و اداره برق و انتظامات نیز ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد. 
کهن از باقی ماندن محوطه سازی ورزشگاه که شامل ایجاد پارگینگ با ظرفیت ۵۰۰ خودرو و آسفالت راه های دسترسی به این ورزشگاه به طول حدود یک کیلومتر و ۵۰۰ متر به راه اصلی و عرض ۱۶ متر و بخش از ساختمان وی ای پی و نرده ها نیز خبر داد.   
به گزارش صلح خبر، معاون رئیس جمهوری به منظور افتتاح چند پروژه فرهنگی، خدماتی و زیربنایی و بازدید از طرح های در دست اجرای به استان مازندران سفر کرده است.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید