امروز: پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 2 ذو القعدة 1445 | 2024-05-09
کد خبر: 543027 |
تاریخ انتشار : 08 اردیبهشت 1403 - 18:03 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

به گزارش صلح خبر، «مقتدی صدر» رهبر جریان صدر عراق در پیامی در شبکه اجتماعی «ایکس» (توییتر سابق) در این باره نوشت: دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا، اعم از زن و مرد، زیر بار فشار دموکراسی دروغین دولت آمریکا و زیر خشونت آزادی دروغین آن هستند. طبق گزارش بغداد الیوم، مقتدی صدر افزود: امروز نقاب جدیدی برملا […]

به گزارش صلح خبر، «مقتدی صدر» رهبر جریان صدر عراق در پیامی در شبکه اجتماعی «ایکس» (توییتر سابق) در این باره نوشت: دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا، اعم از زن و مرد، زیر بار فشار دموکراسی دروغین دولت آمریکا و زیر خشونت آزادی دروغین آن هستند.
طبق گزارش بغداد الیوم، مقتدی صدر افزود: امروز نقاب جدیدی برملا شد که با عسل دموکراسی و شهد آزادی پوشانده شده بود تا دانشجویان دانشگاه‌ها در آمریکا تلخی آن عسل مسموم و شهد متعفن گرفته شده از رژیم صهیونیستی متعفن را بچشند.
به گزارش ایسنا، وی تاکید کرد: ما امروز خواهان پایان دادن به سرکوب صداهای خواهان صلح و آزادی و توقف کشتارهای کثیف و بی‌شرمانه صورت گرفته شده توسط صهیونیست‌ها هستیم.
مقتدی صدر ادامه داد: صدای دانشگاهیان آمریکا که خواستار پایان دادن به تروریسم صهیونیستی هستند، صدای ماست و هر که در هر نقطه از جهان این صدای صادر شده را خاموش کند، یک حیوان و هیولای درنده است که در قاموس آن رحم و آزادی وجود ندارد.
وی تاکید کرد: ننگ بر دولت‌های ظالمی که اهل حق را به بردگی می‌گیرند و از باطل و اشغالگری حمایت می‌کنند، ننگ بر قوانینی که به جامعه دگرباشان اجازه فعالیت می‌دهد و صدای پاکی و عفت را سرکوب می‌کند.
صدر گفت: از مردم دست بردارید؛ چراکه در غیر این صورت انتخابات و پایان کارتان فرا خواهد رسید و دیگر هیچ شلخته‌ای مانند نتانیاهو یا پیرمرد خرفتی مانند بایدن حکومت نخواهد کرد. باطل بودن و دروغ بودن شما برملا شده و دیگر هرگز کسی را فریب نخواهید داد.
وی همچنین خاطرنشان کرد: از این پس دنیا روستای تحت فرمان مهاجمان استعمارگر نخواهد بود و استکبار شما مانند تار عنکبوت فرو می‌ریزد و صدای مظلومان بلند شده و کم نمی‌شود.
این اظهارات پس از آن بیان شد که چهره‌های دانشگاهی و دانشجویان آمریکا از یک هفته گذشته در حمایت از فلسطینی‌ها و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی علیه ملت فلسطین دست به تظاهرات می‌زنند و در این میان پلیس آمریکا علیه آنها از خشونت استفاده کرده و تعداد زیادی از معترضان را هم بازداشت کرده است. با وجود سرکوب پلیس، اعتراضات در حال گسترش است
310310

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید