امروز: پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الخميس 2 ذو القعدة 1445 | 2024-05-09
کد خبر: 154801 |
تاریخ انتشار : 10 خرداد 1396 - 23:24 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله سیاسی پایگاه صلح خبر ؛ واکنش عارف به خبر مشاجره‌اش با یک نماینده و بدعهدی‌ها در انتخابات هیات رئیسه سیاست > مجلس – ایسنا نوشت: رئیس فراکسیون امید با تشریح روند انتخابات امروز هیات رئیسه مجلس ضمن تبریک به رئیس و دیگر اعضای هیات رئیسه از برخی بدعهدی‌های دیگر فراکسیون‌های مجلس انتقاد کرد. محمدرضا عارف با […]

به گزارش مجله سیاسی پایگاه صلح خبر ؛

واکنش عارف به خبر مشاجره‌اش با یک نماینده و بدعهدی‌ها در انتخابات هیات رئیسه

سیاست > مجلس – ایسنا نوشت: رئیس فراکسیون امید با تشریح روند انتخابات امروز هیات رئیسه مجلس ضمن تبریک به رئیس و دیگر اعضای هیات رئیسه از برخی بدعهدی‌های دیگر فراکسیون‌های مجلس انتقاد کرد.

محمدرضا عارف با بیان این که انتخابات امروز هیات رئیسه مجلس در فضای آرام برگزار شد، نسبت به حاشیه‌های ایجاد شده درباره کاندیداتوری علی‌اصغر یوسف‌نژاد گفت: بر اساس توافقات صورت گرفته قرار بود فراکسیون‌های سیاسی مجلس هر کدام تعدادی مشخص برای کرسی‌های هیات رئیسه کاندیدا معرفی کنند که متاسفانه برخی از فراکسیون‌ها به عهد خود وفادار نماندند و بر اساس برخی پیشنهادها نام آقای یوسف‌نژاد هم برای کاندیداتوری در صحن مجلس مطرح شد و ایشان در فاصله‌ای که نمایندگان برای رای دادن آماده می‌شدند، با من مشورت کرد و بر اساس عملکرد فراکسیون‌های دیگر نظر مثبت خود را برای نامزدی ایشان اعلام کردم.

وی با رد هرگونه مشاجره ایجاد شده برای کاندیداتوری یوسف‌نژاد تاکید کرد: آقای یوسف‌نژاد برای نشان دادن پایبندی خود به تعهدات فراکسیون به مشورت با من پرداخت و این رویکرد ایشان قابل تقدیر است.

رئیس فراکسیون امید با بیان این که افزایش رای نواب رئیس نسبت به سال گذشته معنادار و قابل تحلیل است، خاطرنشان کرد: بر اساس رویکردی مثبتی که به حضور زنان در مدیریت داخل پارلمان داریم، اصرار داشتیم که یک خانم هم از طرف فراکسیون نامزد انتخابات هیات رئیسه شود که در مقایسه با گذشته رای خانم اولادقباد از افزایش خوبی برخوردار بود و امیدوارم شاهد حضور زنان در هیات رئیسه کمیسیون‌های تخصصی باشیم.

29216

Let’s block ads! (Why?)

RSS

اگر خبر یا گزارشی دارید از بخش خبریار صلح خبر برای ما ارسال نمایید.

خبریار صلح خبر

قوانین خبریار صلح خبر

  1. لطفا در ارسال اخبار و تصاویر و گزارش های خود قوانین و مقرارت را رعایت فرمایید.
  2. از ارسال مطالب خلاف عفت عمومی یا تصاویر موهون اکیدا خودداری فرمایید.
  3. در صورت مشاهده تخلف پس از تذکر ، حساب کاربری موردنظر بلافاصله حذف می گردد.

گروه وبگردی صلح خبر 

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید