امروز: یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الأحد 27 شوال 1445 | 2024-05-05
کد خبر: 120517 |
تاریخ انتشار : 18 آبان 1395 - 19:58 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله سیاسی پایگاه صلح خبر ؛ واکنش بیادی به نامزدی ضرغامی در انتخابات ۹۶ /دوستان اصولگرای ما خیلی شلوغش نکنند حسن بیادی افزود: برجام یک توافق دو طرفه و قانونی است و امکان نقض هر قراردادی وجود دارد. گروهی به اسم دلواپسان می آیند و به طور اغراق آمیزی برجام را تخریب می کنند؛ از […]

به گزارش مجله سیاسی پایگاه صلح خبر ؛

واکنش بیادی به نامزدی ضرغامی در انتخابات ۹۶ /دوستان اصولگرای ما خیلی شلوغش نکنند

حسن بیادی افزود: برجام یک توافق دو طرفه و قانونی است و امکان نقض هر قراردادی وجود دارد. گروهی به اسم دلواپسان می آیند و به طور اغراق آمیزی برجام را تخریب می کنند؛ از آنطرف هم دولتی ها و طرفدارانشان در مورد دستاوردهای این معاهده بزرگنمایی می کنند که هر دو روش مذموم و دور از واقعیت است.

نایب رئیس دوره های دوم و سوم شورای شهر تهران تصریح کرد: این کشور صاحب دارد و با احساسات اداره نمی شود. گروهی تصمیم سازی و عده ای هم تصمیم گیری می کنند. در مورد برجام هم این اتفاق افتاده است. البته معتقدم درباره برجام از سوی حامیان دولت و گاهی هم شخص رئیس جمهور به طور اغراق آمیز صحبت شد.

این فعال سیاسی اصولگرا ادامه داد: بیان نظر عیب ندارد اما تخریب به هر شکلی که باشد حرام است. اینکه می گویند آمریکا ممکن است به عهد خود درباره برجام پشت کند درباره چین و روسیه هم صادق است. همانطور که روسیه این کار را کرد و موشک های اس 300 را سر وقت تحویل ایران نداد.

وی خاطرنشان کرد: بدعهدی از طرف هر کشوری که باشد قابل نکوهش است؛ حال این کشور می خواهد آمریکا باشد یا هر کشور دیگر. البته ایران یک کشور صلح خبر طلب است اما روحیه مردم آن طوری است که حتما در مقابل هر گونه زورگویی می ایستند.

وی با اشاره به سخنان اخیر غلامعلی حدادعادل که انتخابات ریاست جمهوری سال 96 را مهمترین انتخابات پس از انقلاب اسلامی دانسته بود، گفت: این انتخابات هم انتخاباتی مانند ادوار گذشته است و نباید روی آن حساسیت ایجاد کرد؛ چرا که منجر به دوقطبی شدن جامعه می شود که خلاف آن چیزی است که مقام معظم رهبری اخیرا فرمودند.

بیادی اضافه کرد: به نظر من این انتخاب آشفته ترین انتخابات از نظر کاندیداهای معرفی شده خواهد بود؛ چرا که افرادی که می خواهند نامزد شوند ظرفیت این مقام سیاسی را ندارند. از سویی، در میان اصولگرایان کسی غیر از قالیباف نمی تواند با آقای روحانی رقابت کند.البته شاید آقای قالیباف نامزد نشود ولی اصلاح طلبان هم از ترس اینکه مبادا رای آقای روحانی ریزش کند و وی رای نیاورد نامزد دیگری معرفی نمی کنند.

این فعال سیاسی اصولگرا ادامه داد: البته باندهای ثروت و قدرت متصل به راست و چپ اینطور در بین مردم جا انداخته اند که هر رئیس جمهوری که سرکار می آید باید دو دوره در این منصب باشد؛ هر چند، این خلاف قانون است ولی همین باعث می شود که خیلی از افراد خودزنی نکرده و نامزد نشوند.

وی تصریح کرد:‌ مثلا شخصی مثل آقای علی لاریجانی که رئیس یک قوه دیگر است قطعا اگر نامزد شود خودزنی کرده است. یا فردی مانند آقای ضرغامی با اینکه ظرفیت های زیادی دارد ولی هنوز نتوانسته جایگاه ویژه ای در جامعه پیدا کند. با این اوصاف بهتر است دوستان ما با این حرفهایشان خیلی شلوغش نکنند و بگذارند انتخابات به صورت عادی برگزار شود که این طور خیلی بهتر است؛ چرا که همانطور که گفتم بیان این سخنان، حساسیت های نابجا درست می کند.

وی اولویت نخست کشور را پاکسازی جدی در ادارات دانست و گفت: مردم از فساد اداری بسیار رنج می برند و آسیب های فراوانی از بابت آن دیده اند. فساد اداری به همه دستگاهها و حتی نهادهای مقدس و انقلابی ما رسوخ کرده است؛ درست مانند هوای گرمی که وارد یک اتاق بشود و همه ساکنین آن را اذیت کند. باید عده ای دلسوز و فارغ از نگاههای حزبی و جناحی دور هم بنشینند و فکری برای آن کنند. 

بیادی با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا گفت: از نظر فهم سیاسی و اجرایی خانم کلینتون به مراتب سرتر از رقیب است. ترامپ حرفهای نپخته ای می زند. اما ساختار سیاسی این کشور طوری شکل گرفته که هر کس رئیس جمهور شود تا 90 درصد کار به وی دیکته می شود و تنها 10درصد تصمیم گیری ها به خلقیات شخص منتخب بستگی دارد.

وی افزود: طوری که شاهدید، رونالد ریگان که یک هنرپیشه سینما بود وقتی رئیس جمهور شد برطبق منافع ملی کشورش حرکت کرد. این طور نیست که رئیس جمهور اجازه داشته باشد هر کاری دلش خواست انجام دهد.

بیادی گفت: ترامپ رفتارهای بسیار وحشیانه ای دارد؛ هر چند ممکن است به خاطر رای آوردن اینقدر تهاجمی صحبت و رفتار کند. به هرحال به قول برخی دوستان احتمال دارد نتیجه بازی پرسپولیس و قشقایی تکرار شود و ترامپ پا به کاخ سفید بگذارد. 

معاون دانشگاه صنعتی مالک اشتر خاطر نشان کرد: برای ما حتما فرق می کند که کدام رای بیاورد اما مادامی که این کشور سیاست های خود را تغییر ندهد، بی اعتمادی ما به آمریکا مستمر است. 

29219

Let’s block ads! (Why?)

RSS

اگر خبر یا گزارشی دارید از بخش خبریار صلح خبر برای ما ارسال نمایید.

خبریار صلح خبر

قوانین خبریار صلح خبر

  1. لطفا در ارسال اخبار و تصاویر و گزارش های خود قوانین و مقرارت را رعایت فرمایید.
  2. از ارسال مطالب خلاف عفت عمومی یا تصاویر موهون اکیدا خودداری فرمایید.
  3. در صورت مشاهده تخلف پس از تذکر ، حساب کاربری موردنظر بلافاصله حذف می گردد.

گروه وبگردی صلح خبر 

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید