امروز: پنجشنبه, ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الخميس 24 شوال 1445 | 2024-05-02
کد خبر: 312825 |
تاریخ انتشار : 12 مهر 1398 - 12:48 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله سیاسی صلح خبر امام جمعه ابهر گفت: هوشیاری، بهترین سلاح در برابر دشمنان است. به گزارش صلح خبر، حجت‌الاسلام جعفر رحیمی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه ابهر به سالروز وفات و شهادت دو صحابه بزرگ پیامبر (ص) جناب سلمان فارسی و عمار یاسر اشاره کرد و افزود: این دو شخصیت بزرگ به […]

به گزارش مجله سیاسی صلح خبر

امام جمعه ابهر گفت: هوشیاری، بهترین سلاح در برابر دشمنان است.

به گزارش صلح خبر، حجت‌الاسلام جعفر رحیمی در خطبه‌های این هفته نمازجمعه ابهر به سالروز وفات و شهادت دو صحابه بزرگ پیامبر (ص) جناب سلمان فارسی و عمار یاسر اشاره کرد و افزود: این دو شخصیت بزرگ به عنوان دو الگوی کامل ولایت‌مداری و زمان‌شناسی و به‌موقع وارد میدان عمل شدن هستند.

وی با اشاره به هفته نیروی انتظامی، ادامه داد: بی‌تردید استقرار نظم و امنیت در کشور مدیون و مرهون ایثارگری و فداکاری پرسنل سخت‌کوش نیروی انتظامی است که در مسیر آسایش و ارتقای احساس امنیت عمومی در اقصی‌نقاط کشور از هیچ تلاشی حتی به قیمت سلب آسایش خود و خانواده خویش دریغ نمی‌کنند.

خطیب نمازجمعه ابهر با بیان این‌که مسئله اهمیت امنیت آن‌قدر مهم و روشن و بدیهی است که گاها انسان از آن غافل می‌شود، چنانکه انسان وجود خورشید را فراموش می‌کند، لذا انکار اهمیت امنیت، انکار خورشید است، گفت: این امنیت مرهون و مدیون نهادهای امنیتی کشور است که یکی از مهم‌ترین آن‌ها نیروی انتظامی است و لذا تحکیم و استواری امنیت ملی، به تقویت نیروی انتظامی وابسته است و هرگونه تضعیفی که متوجه نیروی انتظامی بشود بر امنیت ملی تاثیر سوء می‌گذارد.

وی با بیان این‌که برخورداری از امنیت در زندگی اجتماعی، از آرمان‌های دینی بشری است و بشریت همیشه از کابوس وحشتناک ظلم و تجاوز و تهدید زجر می‌کشد، ادامه داد: خدای سبحان در قرآن‌کریم به مردم جامعه دو دستور جامع داده و فرموده که همه باید برای دو امر مهم بسیج شوند که این دو امر شامل بسیج علمی و فرهنگی و بسیج نظامی و انتظامی است.

رحیمی با تاکید بر این‌که قرآن کریم قبل از فرمان صدور جنگ با دشمنان، مسلمانان را به هوشمندی سفارش می‌کند، ادامه داد: هوشمندی بهترین سلاح در برابر دشمنان است و شخص حاذر کسی است که با بهره‌گیری از عقل و با درایت در برابر دشمن موضع می‌گیرد و بعد از آن دستور جنگ را صادر می‌فرماید که امروز نیروهای نظامی و انتظامی و ارتش، سپاه و بسیج، به این آیه عمل کرده‌اند تا جلوی تهاجم بیگانگان خارجی و جاهلان داخلی را بگیرند.

وی با تاکید بر این‌که خانواده‌ها باید نیروی انتظامی را تنها نگذاشته و به هر نحو ممکن حمایت کرده و علاقه و عشق خودشان را به این نیرو ابراز کنند، گفت: خانواده‌ها همچنین باید مواظب فرزندان خود از اعتیاد، مسائل اخلاقی و فضای مجازی باشند، زیرا امروز دشمن تمام‌قد به جنگ با ما آمده است.

امام‌جمعه ابهر همچنین از نیروهای زحمت‌کش نیروی انتظامی درخواست کرد با مردم با مهر و محبت رفتار کرده و در مقابل ناهنجاری‌ها حساسیت ویژه داشته و در مقابل بداخلاقی‌ها بایستند.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید