امروز: شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: السبت 11 ذو القعدة 1445 | 2024-05-18
کد خبر: 228747 |
تاریخ انتشار : 25 فروردین 1397 - 11:10 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله اجتماعی صلح خبر مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با اشاره به سالم بودن هوای پایتخت، از کاهش دمای هوا و وزش باد شدید خبر داد. حسین شهبازی در گفت‌وگو با صلح خبر، اظهار کرد: پیش‌بینی‌های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوا حاکی از برقراری شرایط جوی […]

به گزارش مجله اجتماعی صلح خبر

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با اشاره به سالم بودن هوای پایتخت، از کاهش دمای هوا و وزش باد شدید خبر داد.

حسین شهبازی در گفت‌وگو با صلح خبر، اظهار کرد: پیش‌بینی‌های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوا حاکی از برقراری شرایط جوی نسبتا ناپایدار طی امروز (۲۵ فروردین) است و به تدریج در این روز بر سرعت باد افزوده می‌شود و در برخی ساعات وزش باد شدید به بزرگی ۸ تا ۱۰ متر بر ثانیه از سمت نواحی جنوب غربی -غربی انتظار می‌رود.

وی با اشاره به اینکه طبق نتایج پیش‌بینی کیفیت هوا، طی امروز (۲۵ فروردین) وضعیت کیفی هوای مطلوب در پایتخت برقرار خواهد بود، تصریح کرد: این شرایط جوی کمابیش فردا یکشنبه (۲۶ فروردین) ادامه خواهد داشت و برخی ساعات به ویژه شبانگاه همراه با وزش باد نسبتا شدید به بزرگی ۵ تا ۸ متر بر ثانیه و بارش باران خواهد بود.

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران ادامه داد: انتظار می‌رود وضعیت کیفی هوای بیشتر مناطق شهر تهران طی فردا همچنان در شرایط سالم قرار داشته باشد. همچنین با تداوم این شرایط جوی در روز دوشنبه (۲۷ فروردین)، وزش باد نسبتا شدید و بارش متناوب باران طی برخی ساعات دور از انتظار نیست.

به گفته شهبازی، دمای هوای تهران طی دو روز آینده کاهش محسوسی خواهد یافت.

وی در پایان گفت: شاخص کیفیت هوای هم اکنون پایتخت با شاخص ۵۱ در شرایط سالم قرار دارد.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگاران RSS

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید