امروز: جمعه, ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 25 شوال 1445 | 2024-05-03
کد خبر: 345656 |
تاریخ انتشار : 14 اسفند 1398 - 19:54 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله بین الملل صلح خبر دولت هند امروز (چهارشنبه) برخی از محدودیت‌ها برای دسترسی به اینترنت را در کشمیر برداشته است. به گزارش صلح خبر، به نقل از خبرگزاری رویترز، این لغو محدودیت‌ها شامل اجازه دسترسی به پایگاه‌های رسانه‌های اجتماعی برای نخستین بار از زمان اعمال آنها و لغو وضعیت خودمختاری آن در […]

به گزارش مجله بین الملل صلح خبر

دولت هند امروز (چهارشنبه) برخی از محدودیت‌ها برای دسترسی به اینترنت را در کشمیر برداشته است.

به گزارش صلح خبر، به نقل از خبرگزاری رویترز، این لغو محدودیت‌ها شامل اجازه دسترسی به پایگاه‌های رسانه‌های اجتماعی برای نخستین بار از زمان اعمال آنها و لغو وضعیت خودمختاری آن در اوت گذشته میلادی است.

دولت ملی‌گرای نارندرا مودی، نخست وزیر هند حقوق ویژه جامو و کشمیر را لغو کرده و مدعی شد که این اقدامات برای توسعه و پیشرفت این منطقه ضروری است.

وی همچنین نیروهای بیشتری را وارد این منطقه کرد و محدودیت‌هایی را بر تحرکات و جنبش‌های مردمی وضع کرد.

بسیاری از این محدودیت‌ها به تدریج برداشته شد اما محدودیت‌های دسترسی به رسانه‌های اجتماعی همچنان پابرجا مانده است. روز دوشنبه، مقام‌های هند گفتند که تنها محدودیت‌های اعمال شده بر سرعت اینترنت موبایل تا اواسط مارس باقی می‌ماند.

ریاض میر، مدیر یک اپراتور خصوصی اینترنت موبایل در سرینگر گفت، دسترسی به رسانه‌های اجتماعی و سایر پایگاه‌ها در شبکه وی برگشته است.

مقام‌های هند پیشتر گفته بودند که ممنوعیت چندین ماهه برای سرکوب ناآرامی‌ها در منطقه ضروری است اگرچه ساکنان از نرم افزارهای شبکه‌های مجازی خصوصی برای دور زدن این تحریم‌ها استفاده می‌کرده‌اند.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید