امروز: جمعه, ۴ خرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 17 ذو القعدة 1445 | 2024-05-24
کد خبر: 120028 |
تاریخ انتشار : 16 آبان 1395 - 9:50 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله سیاسی پایگاه صلح خبر ؛ حجت نظری در گفت‌گو با ایسنا، با بیان اینکه مردم از وضعیت هشت ساله دوره قبلی راضی نبودند، گفت: مردم خود بهترین قاضی هستند و نقطه ضعف دولت را که عدم همراهی مجلس در دوره قبل بود را به خوبی درک و با رای خود این مشکل را حل […]

به گزارش مجله سیاسی پایگاه صلح خبر ؛

حجت نظری در گفت‌گو با ایسنا، با بیان اینکه مردم از وضعیت هشت ساله دوره قبلی راضی نبودند، گفت: مردم خود بهترین قاضی هستند و نقطه ضعف دولت را که عدم همراهی مجلس در دوره قبل بود را به خوبی درک و با رای خود این مشکل را حل کردند و کسانی را به نمایندگی برگزیدند که با خواست آنها و اهداف دولت بیشتر هماهنگ بود.

دبیر سابق انجمن اسلامی دانشگاه تربیت مدرس با نخ نما دانستن ادعای فتنه‌گر خواندن برخی وزرا توسط بعضی از نمایندگان گفت: خوشبختانه برخی از کسانی که حتی به این قضیه اعتقادی ندارند و صرفا برای پیشبرد اهداف جناحی خود از آن استفاده می‌کنند؛ امروز دیگر نخ‌نمایی ادعاهای آنها نزد نمایندگان محترم اثبات شده و نتوانستند در جریان کسب رأی اعتماد خللی ایجاد کنند.

وی با مثبت خواندن تحولات در سه حوزه فرهنگی، آموزشی و ورزشی در کابینه دولت گفت: دولت در حوزه‌هایی که قبلا نتوانسته بود اقدامی جدی انجام بدهد،  موفق شد به اهداف خود نزدیک‌ شود و وزرایی نزدیک‌تر به خواست خود را از مجلس به سلامت عبور دهد.

نظری ادامه داد: اتفاق مثبت دیگری که در مجلس اتفاق افتاد این بود که وزیری که در دوره مجلس قبلی نتوانست رای اعتماد بگیرد امروز با بیشترین رأی موفق به کسب اعتماد بسیار مطمئنی از مجلس شد.

وی تاکید کرد: سلطانی‌فر مدیر قابلی است و در برنامه ارائه شده خود، توجه ویژه‌ای به جوانان و مسائل مرتبط با آنان داشت.

وی با ابراز امیدواری از انجام ترمیم در بخش‌های دیگر کابینه، گفت: وزارت‌های صنعت، معدن و تجارت و همچنین وزارت کار و رفاه اجتماعی نیز نیازمند ترمیم هستند که بهتر است مورد توجه دولت قرار گیرند.

نظری درپایان با تبریک به وزرای مورد اعتماد مجلس خواستار توجه بیشتر آنها به مسائل جوانان و انجام بهتر امور در راستای اهداف دولت و خواست مردم شد.

انتهای پیام

Let’s block ads! (Why?)

ایسنا

اگر خبر یا گزارشی دارید از بخش خبریار صلح خبر برای ما ارسال نمایید.

خبریار صلح خبر

قوانین خبریار صلح خبر

  1. لطفا در ارسال اخبار و تصاویر و گزارش های خود قوانین و مقرارت را رعایت فرمایید.
  2. از ارسال مطالب خلاف عفت عمومی یا تصاویر موهون اکیدا خودداری فرمایید.
  3. در صورت مشاهده تخلف پس از تذکر ، حساب کاربری موردنظر بلافاصله حذف می گردد.

گروه وبگردی صلح خبر 

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید