امروز: شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: السبت 11 ذو القعدة 1445 | 2024-05-18
کد خبر: 326287 |
تاریخ انتشار : 14 آذر 1398 - 16:58 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله اجتماعی صلح خبر شهردار منطقه ۱۱ تهران از برگزاری همایش بزرگ دوچرخه سواری با حضور بیش از ۲هزار دانشجو و دانش آموز در روز جمعه ۱۵ آذر ماه در خیابان‌های مرکز شهر تهران خبر داد. به گزارش صلح خبر و بنابر اعلام روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، نصراله آبادیان در این باره […]

به گزارش مجله اجتماعی صلح خبر

شهردار منطقه ۱۱ تهران از برگزاری همایش بزرگ دوچرخه سواری با حضور بیش از ۲هزار دانشجو و دانش آموز در روز جمعه ۱۵ آذر ماه در خیابان‌های مرکز شهر تهران خبر داد.

به گزارش صلح خبر و بنابر اعلام روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۱، نصراله آبادیان در این باره گفت: همزمان با روز دانشجو همایش بزرگ دوچرخه سواری با حضور دانش آموزان، دانشجویان و شهروندان روز جمعه ۱۵ آذرماه با شعار” هوای تهران را داشته باشیم” برگزار می‌شود.

شهردار منطقه ۱۱ با بیان این که این برنامه با مشارکت معاونت اجتماعی و فرهنگی و معاونت حمل و نقل و ترافیک با هدف فرهنگ سازی و ترغیب شهروندان به استفاده از دوچرخه برای ترددهای شهری اجرا خواهد شد؛ افزود: همایش بزرگ دوچرخه سواری در راستای توسعه و ترویج  فرهنگ دوچرخه سواری و حمایت از هوای پاک و جامعه سالم، روز جمعه ۱۵ آذرماه  همزمان با فرخنده میلاد امام حسن عسگری (ع) و در آستانه روز دانشجو  از میدان انقلاب – خیابان آزادی – پایانه اتوبوسرانی کاوه شروع و در مسیرخیابان کارگر ادامه و در بوستان رازی خاتمه می‌یابد.

آبادیان ایجاد فضای مناسب رقابتی برای جوانان و نوجوانان را از مهم‌ترین رویکردهای این همایش عنوان کرد و با اشاره به حدوده ۴۰هزار دانش آموز که در این منطقه تحصیل می‌کنند، ابراز امیدواری کرد: در راستای سیاست های شهرداری تهران مبنی بر ترویج فرهنگ دوچرخه سواری  با مشارکت واحد آموزش معاونت حمل و نقل ترافیک و آموزش شهروندی معاونت اجتماعی و فرهنگی در موضوع فرهنگ سازی دوچرخه سواری  بین دانش آموزان و آموزش دوچرخه سواری شهری بین مدارس مقطع متوسطه دوم تا پایان سال تحصیلی، گامی مثبت در این مسیر برداریم.

وی در ادامه از اجرای موفق این همایش و استقبال  شهروندان در سال گذشته خبر داد و ضمن تقدیر  از مشارکت سازمان‌های مردم نهاد در برگزاری این همایش‌ها، گفت: استقبال شهروندان در همایش‌های دوچرخه سواری، مسئولان اجرایی شهر را ترغیب خواهد کرد که برای توسعه دوچرخه‌سواری و ساخت مسیرهای مختص دوچرخه سواری برای شهروندان بیشتر تلاش کنند.

در همایش دوچرخه سواری ۱۵ آذرماه بیش از ۲هزار دانش آموز، ورزشکار و علاقه‌مندان  به دوچرخه سواری در محیطی ایمن با همکاری پلیس راهور، تا بوستان رازی همرکاب خواهند شد.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید