امروز: یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الأحد 5 ذو القعدة 1445 | 2024-05-12
کد خبر: 120247 |
تاریخ انتشار : 17 آبان 1395 - 12:50 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله ورزشی پایگاه صلح خبر ؛ ورزش > فوتبال – همشهری آنلاین:تیم بوروسیا دورتموند در هفته ۱۰ بوندس‌لیگا چهره‌ای درخشان از خود به نمایش گذاشت و با نتیجه ۵ بر ۲ هامبورگ را مغلوب کرد. بایرن مونیخ در دیدار خانگی مقابل هوفن‌هایم تنها به تساوی یک بر یک دست یافت. هرتا برلین ۳ – بوروسیا مونشن‌گلادباخ صفر […]

به گزارش مجله ورزشی پایگاه صلح خبر ؛

ورزش > فوتبال – همشهری آنلاین:
تیم بوروسیا دورتموند در هفته ۱۰ بوندس‌لیگا چهره‌ای درخشان از خود به نمایش گذاشت و با نتیجه ۵ بر ۲ هامبورگ را مغلوب کرد. بایرن مونیخ در دیدار خانگی مقابل هوفن‌هایم تنها به تساوی یک بر یک دست یافت.

  • هرتا برلین ۳ – بوروسیا مونشن‌گلادباخ صفر

پیکارهای هفته دهم بوندس‌لیگا شامگاه جمعه (۴ نوامبر/ ۱۴ آبان) با دیدار هرتا برلین و بوروسیا مونشن‌گلادباخ آغاز شد. پایتخت‌نشین‌های برلین با پیروزی ۳ بر صفر بر مهمان قدرتمند خود سه امتیاز مهم به دست آورده و جای خود در رده‌ چهارم جدول را حفظ کردند. ستاره این دیدار کالو، مهاجم هرتا بود که هر سه گل تیمش را مقابل مونشن‌گلادباخ به ثمر رساند.

  • هامبورگ ۲ – بوروسیا دورتموند ۵

تیم بحران‌زده هامبورگ هفته دهم بوندس‌لیگا را هم با ناکامی پشت سرگذاشت. سفیدپوش‌های هامبورگ که میزبان بوروسیا دورتموند بودند، در خانه خود با نتیجه ۵ بر ۲ شکست خوردند. دورتموندي‌ها که در چهار دیدار اخیر خود پیروز نشده بودند، این بار توانستند ۳ امتیاز کسب کنند.

زردپوش‌های دورتموند این دیدار را با تحرک آغاز کردند و در دقیقه چهارم بازی توانستند توسط پیر امریک اوبامیانگ به نخستین گل خود دست یابند.

اوبامیانگ چهره‌ درخشان این دیدار بود و با زدن ۴ گل (دقایق ۴، ۲۳، ۲۷ و ۴۸) از ۵ گل تیمش سهم بسزایی در موفقیت زردپوش‌های دورتموند داشت. دورتموندی‌ها با این موفقیت جای خود را در رده‌های بالای جدول تثبیت کردند. هامبورگ با ۲ امتیاز از ۱۰ بازی در قعر جدول رده‌بندی به سر می‌برد.

  • بایر لورکوزن ۳ – دارمشتات ۲

تیم بایر لورکوزن نیز از تیم‌های موفق هفته ۱۰ بوندس‌لیگا بود. لورکوزن در مقابل مهمان خود، دارمشتات به پیروزی ۳ بر ۲ دست یافت و سه امتیاز بر امتیازات خود افزود. لورکوزنی‌ها با این موفقیت توانستند جای خود در رده‌های بالای جدول را استحکام بخشند.

  • بایرن مونیخ یک – هوفن‌هایم یک

سرخ‌پوش‌های بایرن مونیخ که صدرنشین بوندس‌لیگا هستند، در هفته دهم در حضور ۷۵ هزار تماشاگر در ورزشگاه آلیانس میزبان هوفن‌هایم بودند، تیمی که در فصل جاری خوش درخشیده و در رده سوم جدول به سر می‌برد.

سفیدپوش‌های هوفن‌هایم به ویژه در نیمه نخست این دیدار عملکردی موفق از خود به نمایش گذاشته و در دقیقه ۱۶ با گل کریم دمیربای یک بر صفر از بایرن مونیخ پیشی گرفتند.

مونیخی‌ها در دقیقه ۳۴ به گل تساوی دست یافتند و در طول بازی، به ویژه در نیمه دوم فرصت‌های متعددی برای باز کردن دروازه حریف داشتند، اما نتوانستند از موقعیت‌های خود سود جویند. در دو لحظه نیز تیر دروازه منجی هوفن‌هایم شد. پیکار دو تیم پس از ۹۰ دقیقه با تساوی یک بر یک به پایان رسید. بایرن مونیخ در حال حاضر با ۲۴ امتیاز صدرنشین است و هوفن‌هایم با ۲۰ امتیاز رتبه دوم را به خود اختصاص داده است.

  • فرایبورگ صفر – ولفسبورگ ۳

تیم ولفسبورگ به بحران خود پایان داد و در هفته دهم بوندس‌لیگا موفقیتی مهم را جشن گرفت. گرگ‌های ولفسبورگ که مهمان فرایبورگ بودند، عملکردی قوی از خود به نمایش گذاشتند و با سه گل از سد میزبان خود گذشتند. ماریو گومز دو گل از سه گل ولفسبورگ در این دیدار را به ثمر رساند و سهم بسزایی در پیروزی تیمش داشت.

  • اینگولشتات صفر ­- آگسبورگ ۲

بحران تیم اینگولشتات نیز مانند تیم هامبورگ همچنان ادامه دارد. اینگولشتات در هفته دهم بوندس‌لیگا ۲ بر صفر از مهمان خود، آگسبورگ شکست خورد و در حال حاضر با ۲ امتیاز از ۱۰ بازی در رده هفدهم جدول به سر می‌برد. آگسبورگی‌ها اما با این موفقیت توانسته‌اند جای خود در رده‌های میانی جدول را تثبیت کنند.

  • دیدارهای يكشنبه

به گزارش دويچه‌وله، پیکارهای هفته ۱۰ بوندس‌لیگا عصر یکشنبه با برگزاری دو دیدار پایان رسيد که طی آن آر. بی. لایپزیگ میزبان ماینتس بود و موفق شد اين تيم را با حساب 3 بر 1 شكست دهد و شالکه نیز در خانه خود به مصاف وردر برمن رفت كه اين ديدار هم با همين نتيجه به سود ميزبان به اتمام رسيد.

Let’s block ads! (Why?)

RSS

اگر خبر یا گزارشی دارید از بخش خبریار صلح خبر برای ما ارسال نمایید.

خبریار صلح خبر

قوانین خبریار صلح خبر

  1. لطفا در ارسال اخبار و تصاویر و گزارش های خود قوانین و مقرارت را رعایت فرمایید.
  2. از ارسال مطالب خلاف عفت عمومی یا تصاویر موهون اکیدا خودداری فرمایید.
  3. در صورت مشاهده تخلف پس از تذکر ، حساب کاربری موردنظر بلافاصله حذف می گردد.

گروه وبگردی صلح خبر 

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید