امروز: یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الأحد 27 شوال 1445 | 2024-05-05
کد خبر: 314359 |
تاریخ انتشار : 19 مهر 1398 - 0:38 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله اجتماعی صلح خبر جانشین رییس پلیس امنیت اقتصادی ناجا هشدارهایی را در مورد نحوه تامین ارز در کشور عراق و ورود کالاهای ممنوعه به کشور به زائران اربعین ارائه کرد.    به گزارش صلح خبر، سرهنگ بهرامی درباره تامین امنیت ارز مود نیاز زائران اربعین گفـت: از زائران می‌خواهیم که اگر در […]

به گزارش مجله اجتماعی صلح خبر

جانشین رییس پلیس امنیت اقتصادی ناجا هشدارهایی را در مورد نحوه تامین ارز در کشور عراق و ورود کالاهای ممنوعه به کشور به زائران اربعین ارائه کرد.  

 به گزارش صلح خبر، سرهنگ بهرامی درباره تامین امنیت ارز مود نیاز زائران اربعین گفـت: از زائران می‌خواهیم که اگر در سفر اربعین نیاز به پول خارجی و تبدیل پول خود دارد، حتما آن را از شهر خود تهیه کنند.

وی ادامه داد: زائران نباید ارز و دیگر ملزومات  خود را از نقاط صفر مرزی تهیه کنند، چرا که ازدحام جمعیت در پایانه های مرزی بسیار زیاد است.

جانشین رئیس پلیس امنیت اقتصادی ناجا افزود: زائران اربعین باید از محل های مجاز مانند بانک و صرافی‌های مجاز نسبت به تهیه ارز مورد نیاز خود اقدام کنند و به هیچ وجه نباید  از دلالان کنار خیابان ارز تهیه نکنند  چرا که  ممکن است این ارزها جعلی و تقلبی باشد و آن طرف مرز با مشکلاتی مواجه شوند.

بهرامی با بیان اینکه  زائران به هیچ عنوان نباید اسناد هویتی خود را در اختیار افراد ناشناس قراردهند، گفت : احتمال سواستفاده از این اسناد وجود دارد و از این رو لازم است که زائران دقت کافی را داشته باشند.  

وی همچنین نسبت به ورود کالای قاچاق و ممنوعه به کشور نیز هشدار داد و گفت: توصیه ما به زائران این است که  شهد شیرین زیارت نجف اشرف و کربلای معلی را  با ورود کالای قاچاق ممنوعه به کشور تلخ نکنند.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید