امروز: سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الثلاثاء 22 شوال 1445 | 2024-04-30
کد خبر: 542063 |
تاریخ انتشار : 29 فروردین 1403 - 23:39 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

ورزش ایران و جهان، امروز با رخدادهای گوناگونی همراه بود که گزیده‌ آنها در این گزارش آمده است. به گزارش صلح خبر، جام ملت‌های فوتسال آسیا از امروز (چهارشنبه) با ۴ دیدار آغاز خواهد شد. جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ از امروز (چهارشنبه) در کشور تایلند برگزار می‌شود و تیم فوتسال ایران، نایب قهرمان دوره […]

ورزش ایران و جهان، امروز با رخدادهای گوناگونی همراه بود که گزیده‌ آنها در این گزارش آمده است.

به گزارش صلح خبر، جام ملت‌های فوتسال آسیا از امروز (چهارشنبه) با ۴ دیدار آغاز خواهد شد.

جام ملت‌های فوتسال آسیا ۲۰۲۴ از امروز (چهارشنبه) در کشور تایلند برگزار می‌شود و تیم فوتسال ایران، نایب قهرمان دوره قبل در این مسابقات با تیم‌های بحرین، افغانستان و کویت هم‌گروه است. شاگردان شمسایی در اولین دیدار خود در این مسابقات، از ساعت ۱۲:۳۰ روز پنج‌شنبه به مصاف هم خواهند رفت.

برتری سپاهان در داربی معوقه اصفهان

سپاهان در بازی معوقه هفته هفدهم لیگ برتر مقابل ذوب‌آهن به برتری رسید.

تیم‌های سپاهان و ذوب آهن امروز(چهارشنبه) در بازی معوقه هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۶:۳۰ امروز به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری یک بر صفر سپاهان به پایان رسید. سپاهان با این برد ۴۲ امتیازی شد و با عبور از تراکتور تبریز به رده سوم جدول لیگ برتر صعود کرد. ذوب‌آهن ۳۰ امتیازی هم فعلا در رده هشتم جای دارد.

حسینی یک جلسه محروم شد، مرادمند ۱۰۰ میلیون تومان جریمه

کمیته انضباطی آرای خود را درباره دیدار آلومینیوم اراک و استقلال اعلام کرد.

کمیته انضباطی با بررسی دقیق گزارش مسابقه و تطبیق موضوع با مقررات انضباطی آرای مربوط به دیدار تیم‌های آلومینیوم اراک و استقلال اعلام شد.

پایان زمان ثبت نام از کاندیداهای شطرنج/ با نیامدن پریدر ۱۵ نفر ثبت نام کردند

زمان ثبت نام از کاندیداهای فدراسیون شطرنج امروز به پایان رسید و در پایان ۱۵ کاندیدا ثبت نام کردند. نام‌نویسی از کاندیداهای فدراسیون شطرنج از ۱۵ فروردین آغاز شد و امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین به پایان رسید. تا روز گذشته تنها ۳ نفر ثبت نام کرده بودند که امروز ۱۲ نفر دیگر نام نویسی کردند.

بنابراین در پایان وقت اداری امروز چهارشنبه ۱۵ کاندیدا برای پست ریاست این فدراسیون نام نویسی کردند.

حججی رییس فدراسیون ترای‌اتلون شد

مجمع انتخابات فدراسیون ترای اتلون (سه گانه) با حضور ۶ کاندیدا برگزار شد و حججی به عنوان رئیس فدراسیون رای آورد.

مجمع انتخابات فدراسیون ترای اتلون برای تصدی پست ریاست فدراسیون امروز چهارشنبه ۲۹ فروردین به ریاست محمد شروین اسبقیان در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد که از بین ۴۷ نفر اعضای مجمع، ۴۶ نفر در این مجمع حضور داشتند و  در نهایت ‌کاظم حججی با کسب ۲۴ رای به مدت ۴ سال رییس فدراسیون ترای اتلون (سه‌گانه) شد.

ویدیو/ روایت نیک و بد “مردان سیاه‌پوش” از زبان کمک‌داور جهانی

به سراغ مردی رفتیم که بیش از ۱۸ سال در بالاترین سطح داوری ایران قضاوت کرد، دو جام جهانی، جام ملت‌های آسیا، ۱۰ داربی و بسیاری بازی‌های حساس و تاثیرگذار را پرچم زد و در آخر هم بدون بازی خداحافظی و کاملا غریبانه از دنیای “مردان سیاه‌پوش” خداحافظی کرد؛ داوری که در روسیه، دیدار رده‌بندی را سوت زد و در قطر هم اگر شانس همراهش بود و داور قطری اشتباه نمی‌کرد، می‌توانست فینال جام جهانی ۲۰۲۲ را هم پرچم بزند. محمدرضا منصوری، کمک داور بین‌المللی ایران متولد ۳ اردیبهشت ۱۳۵۷ است. داوری‌اش را از سال ۱۳۷۷ شروع کرد. مشروح این گفت‌وگو را اینجا ببینید.

منصوری: مشکل از تشکیلات است نه افشاریان/ آرژانتینی‌ها لاتین فحش می‌دادند و ما فارسی!

نامهربانی و قدرنشناسی مدت‌هاست که در فوتبال و داوری ایران تبدیل به عادت شده و انگار نه انگار بیش از ۲۵ سال برای خشت خشت آن زحمت کشیده باشی. مهم نیست چند بازی پرچم زده باشی، در زمستان و تابستان بدون محدودیت به شهرهای مختلف سفر کرده باشی، زیر بارش برف و باران کنار خط ایستاده باشی و زیر فشار فحاشی هوادار و بازیکن سعی کرده باشی با وجدان کارت را انجام دهی.

به سراغ مردی رفتیم که بیش از ۱۸ سال در بالاترین سطح داوری ایران قضاوت کرد، دو جام جهانی، جام ملت‌های آسیا، ۱۰ داربی و بسیاری بازی‌های حساس و تاثیرگذار را پرچم زد و در آخر هم بدون بازی خداحافظی و کاملا غریبانه از داوری خداحافظی کرد؛ داوری که در روسیه، دیدار رده‌بندی را سوت زد و در قطر هم اگر شانس همراهش بود و داور قطری اشتباه نمی‌کرد، می‌توانست فینال جام جهانی ۲۰۲۲ را هم پرچم بزند. محمدرضا منصوری، کمک داور بین‌المللی ایران متولد ۳ اردیبهشت ۱۳۵۷ است. داوری‌اش را از سال ۱۳۷۷ شروع کرد و اولین بازی‌اش در لیگ برتر را در دیدار شهید قندی یزد و ملوان در آذر ۱۳۸۴ پرچم زد. ساعتی با او به گفت‌وگو نشستیم و در خصوص تمام خاطرات تلخ و شیرینش در این سال‌ها و مشکلات اخیری داوری با او صحبت کردیم.

چهره زشت حواشی در لیگ بسکتبال/ نوش‌ داروی فدراسیون بعد از مرگ سهراب!

در حالی که تنها یک بازی از مرحله یک چهارم نهایی لیگ بسکتبال باقی است، فدراسیون بسکتبال روز گذشته برای رسیدگی و کنترل حواشی جلسه برگزار کرد.

به گزارش صلح خبر، مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر بسکتبال مردان ایران در حالی با برگزاری یک بازی دیگر به پایان می‌رسد که حواشی بسیار زیادی در مسابقات مختلف این مرحله ایجاد شد که چهره زشتی را برای لیگ برتر ساخت.

در بازی‌هایی که ۸ تیم پایانی لیگ برتر به صورت رفت و برگشت برگزار کردند، اهالی این رشته بارها شاهد درگیری بازیکنان تیم‌های مهمان با هواداران تیم‌های میزبان، روی سکوها و حتی گاها داخل زمین بودند؛ اتفاقی که در یک لیگ حرفه‌ای به ندرت دیده می‌شود.  

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید