امروز: جمعه, ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الجمعة 10 ذو القعدة 1445 | 2024-05-17
کد خبر: 543428 |
تاریخ انتشار : 11 اردیبهشت 1403 - 18:04 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

صلح خبر/آذربایجان شرقی استقلال برای بقا در صدر جدول محکوم به شکست تراکتور است. ۲ تیم تراکتور و استقلال در تقابلی از هفته بیست‌وپنجم لیگ‌برتر از ساعت ۱۷ فردا (چهارشنبه) به میزبانی ورزشگاه یادگارامام (ره) به مصاف هم خواهند رفت. به گزارش صلح خبر، تی‌تی‌ها بعد از غلبه بر ذوب‌آهن در جام حذفی، تا حدودی […]

صلح خبر/آذربایجان شرقی استقلال برای بقا در صدر جدول محکوم به شکست تراکتور است.

۲ تیم تراکتور و استقلال در تقابلی از هفته بیست‌وپنجم لیگ‌برتر از ساعت ۱۷ فردا (چهارشنبه) به میزبانی ورزشگاه یادگارامام (ره) به مصاف هم خواهند رفت.

به گزارش صلح خبر، تی‌تی‌ها بعد از غلبه بر ذوب‌آهن در جام حذفی، تا حدودی از روز های کابوس‌وار فاصله گرفته‌اند و برای عدم ورود به حواشی جدید چاره‌ای جز غلبه بر استقلال ندارند.

در سمت مقابل استقلالِ صدرنشین تنها یک امتیاز با پرسپولیس رده دومی اختلاف دارد و برای بقا در صدر جدول محکوم به شکست تراکتور است.

۱۱ نکته از این مسابقه را در ادامه می‌خوانید:

۱‌. تراکتور با ۴۰ امتیاز در رتبه چهارم قرار دارد. تی‌تی‌ها با برد در این بازی می‌توانند جایگاه‌شان را تثبیت کنند. شکست در این دیدار امکان دارد، تراکتور را یک پله پایین بیاورد.

۲. اختلاف امتیازی استقلال صدرنشین با پرسپولیس رده دومی روی عدد یک قرار دارد. استقلال ۵۳ امتیازی است. این تیم با برد در هفته بیست‌وپنجم رقابت‌ها فرصت بقا در صدر را دارد؛ اما شکست آبی‌پوشان در بازی با تراکتور می‌تواند به قیمت از دست دادن صدر جدول تمام شود.

۳. از آخرین برد تراکتور مقابل استقلال در ورزشگاه یادگارامام (ره)، ۱۹۰۱ روز یعنی حدود ۶ سال می‌گذرد. تی‌تی‌ها آخرین‌بار در دیدار برگشت لیگ هجدهم و با هدایت جرج لیکنز توانستند بر استقلال وینفرد شفر در یادگارامام غلبه کنند؛ تقابلی که با برتری یک بر صفر قرمزپوشان تبریزی به پایان رسید و اشکان دژاگه پیام آور شادی پرشورها در چله زمستان شد.

۴. تراکتور و استقلال تاکنون در اردیبهشت ماه ۴ بار به مصاف هم رفته‌اند که سهم هر یک، ۲ برد بوده است.

۵. هر ۲ تقابل اخیر تراکتور و استقلال با برتری آبی‌پوشان به پایان رسیده است.

۶. تراکتور در ۴ بازی اخیر لیگ‌برتری خود هیچ‌گاه برنده نبوده است.

۷. تراکتور از ۱۲ بازی خانگی خود در فصل جاری لیگ‌برتر، ۲۳ امتیاز به دست آورده است.

۸. استقلال این فصل ۱۲ بار به خانه حریفان رفته‌ که حاصل آن ۲۱ امتیاز بوده است.

۹. استقلال در ۲۲ هفته اخیر لیگ‌برتر همواره شکست ناپذیر بوده و تنها باخت این فصل آبی‌پوشان به هفته سوم برابر سپاهان برمی‌گردد. (یک بر صفر)

۱۰. فرهاد مجیدی با ۷ گل بهترین گلزن تقابل تراکتور و استقلال است و پس از او مهدی قائدی با ۶ و شیخ دیاباته با ۵ گل قرار دارند.

۱۱. برد ۲ بر یک (۴ بار) پرتکرار ترین نتیجه رویارویی‌های لیگ‌برتری ۲ تیم بوده و پیروزی ۴ بر یک تراکتور و ۷ بر یک استقلال بهترین بردهای ۲ تیم مقابل هم بوده‌اند.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید