امروز: شنبه, ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: السبت 11 ذو القعدة 1445 | 2024-05-18
کد خبر: 323382 |
تاریخ انتشار : 01 آذر 1398 - 22:07 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله سیاسی صلح خبر صلح خبر/لرستان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خرم‌آباد گفت: آنچه مردم از نیروی انتظامی می‌خواهند برقراری امنیت است که به شکر خداوند نیروی انتظامی در تمامی عرصه‌ها امنیت آفرین هستند. سعید رازانی در جمع خبرنگاران ضمن ابراز رضایت از عملکرد فرماندهی انتظامی استان در نظم‌بخشی و برقراری آرامش و […]

به گزارش مجله سیاسی صلح خبر

صلح خبر/لرستان دادستان عمومی و انقلاب شهرستان خرم‌آباد گفت: آنچه مردم از نیروی انتظامی می‌خواهند برقراری امنیت است که به شکر خداوند نیروی انتظامی در تمامی عرصه‌ها امنیت آفرین هستند.

سعید رازانی در جمع خبرنگاران ضمن ابراز رضایت از عملکرد فرماندهی انتظامی استان در نظم‌بخشی و برقراری آرامش و امنیت مردم و شناسایی و دستگیری آشوب گران حوادث اخیر، اظهار کرد: دستگاه قضا برای آشوب‌طلبان جرائم متناسب با اقدامی که انجام داده‌اند صادر خواهد کرد.

وی برخورد با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی را یک مطالبه عمومی برشمرد و خاطرنشان کرد: دستگاه قضا و پلیس با تمام توان برای پاسخ به آن تلاش می‌کنند.

رازانی خدمت به مردم ولایت مدار میهن اسلامی را پشتوانه معنوی دانست و افزود: نیروی انتظامی مفتخر به خدمت بی‌منت به مردم بوده و این باعث سربلندی پلیس در پیشگاه خداوند متعال است.

دادستان عمومی و انقلاب خرم‌آباد با اشاره به برقراری نظم و امنیت شهروندان تصریح کرد: آنچه مردم از نیروی انتظامی می‌خواهند برقراری امنیت است که به شکر خداوند کارکنان نیروی انتظامی ضمن تأمین امنیت در تمامی عرصه‌ها امنیت آفرین هستند.

وی با تأکید بر این‌که امروز شاهد امنیتی پایدار در استان هستیم و این شرایط با تلاش‌های شبانه‌روزی مأموران ایجاد شده است اضافه کرد: حضور دلگرم کننده پلیس باعث شده اقشار مختلف مردم با خیالی آسوده و راحت مشغول امورات زندگی باشند و این امنیت را باید قدر بدانیم.

دادستان عمومی و انقلاب خرم‌آباد با بیان این‌که چراغ راهنمای ما مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) است، رمز ایستادگی در مقابل دشمنان را، بصیرت و آمادگی دانست و اعلام نمود: استان لرستان با وجود نیروهای مسلح ولایی و متدین به شکر خداوند از استان‌های امن کشور است و در فتنه اخیر بسیار خوب مدیریت کرد.

وی با قدردانی از تلاش‌ها و زحمات کارکنان نیروی انتظامی، گفت: اقتدار مأموران پلیس در کنار دیگر نیروهای امنیتی اجازه هرگونه فعالیت بیشتر را از آشوب گران گرفت.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید