امروز: چهارشنبه, ۲ خرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الأربعاء 15 ذو القعدة 1445 | 2024-05-22
کد خبر: 294458 |
تاریخ انتشار : 25 تیر 1398 - 16:06 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله بین الملل صلح خبر یک قانونگذار کره‌جنوبی امروز (سه‌شنبه) تاکید کرد، نماینده هسته‌ای کره‌شمالی که رهبری مذاکرات را تا پیش از گفت‌وگوها با آمریکا در ماه فوریه بر عهده داشت، زنده است. این در حالیست که یک شبکه خبری کره‌جنوبی پیشتر خبر اعدام او را منتشر کرده بود. به گزارش صلح خبر، […]

به گزارش مجله بین الملل صلح خبر

یک قانونگذار کره‌جنوبی امروز (سه‌شنبه) تاکید کرد، نماینده هسته‌ای کره‌شمالی که رهبری مذاکرات را تا پیش از گفت‌وگوها با آمریکا در ماه فوریه بر عهده داشت، زنده است. این در حالیست که یک شبکه خبری کره‌جنوبی پیشتر خبر اعدام او را منتشر کرده بود.

به گزارش صلح خبر، به نقل از خبرگزاری رویترز، در هفته‌های اخیر گزارش‌های متناقضی درباره سرنوشت مذاکره‌کننده هسته‌ای کره‌شمالی منتشر شده است. جرقه این گزارش‌ها بعد از شکست ماه فوریه دومین نشست دونالد ترامپ و کیم جونگ اون در ویتنام زده شد.

به گفته یک قانونگذار کره‌جنوبی، “کیم هیوک چول” که رهبری مذاکرات کاری کره‌شمالی را پیش از برگزاری نشست ماه فوریه در دست داشت، زنده است. این قانونگذار در جلسه آژانس اطلاعاتی کره‌جنوبی درباره وضعیت کیم هیوک چول صحبتی نکرد.

روزنامه چوسون ایلبو کره‌جنوبی ماه گذشته گزارش داد، کیم هیوک چول ماه مارس اعدام شده است اما شبکه خبری سی‌ان‌ان فوراً این خبر را رد کرد و گزارش داد او زنده است و در بازداشت به سر می‌برد.

چوسون ایلبو همچنین گزارش داده بود، یک مقام ارشد دیگر با نام کیم یونگ چول که نقشی اساسی در فراهم کردن زمینه نشست ماه فوریه داشت، به اردوگاه کار و بازآموزی فرستاده شده است. اما چند روز بعد، کیم یونگ چول در عکسی به همراه کیم جونگ اون، رهبر کره‌شمالی دیده شد.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید