امروز: چهارشنبه, ۲ خرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الأربعاء 15 ذو القعدة 1445 | 2024-05-22
کد خبر: 367649 |
تاریخ انتشار : 12 تیر 1399 - 3:15 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله سیاسی صلح خبر یک نماینده اصولگرای مجلس تاکید کرد که رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک برای کاهش مبتلایان به ویروس کرونا امری ضروری تلقی شده و هر فرد با استفاده از ماسک گامی در این راستا برمی دارد. رحمت الله فیروزی پوربادی در گفت‌وگو با صلح خبر، با تاکید بر […]

به گزارش مجله سیاسی صلح خبر

یک نماینده اصولگرای مجلس تاکید کرد که رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک برای کاهش مبتلایان به ویروس کرونا امری ضروری تلقی شده و هر فرد با استفاده از ماسک گامی در این راستا برمی دارد.

رحمت الله فیروزی پوربادی در گفت‌وگو با صلح خبر، با تاکید بر ضرورت استفاده از ماسک و رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی مردم و مسئولان و شرکت در پویش «من ماسک می‌زنم»، اعلام نمود: همان طور که مقام معظم رهبری تاکید فرمودند امروز تکلیف بر همه مردم و مسئولان است که به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و استفاده از ماسک توجه داشته باشند. مقام معظم رهبری با تاکید خود حجت را بر تمام مسئولان و مردم تمام کردند. دولتمردان و مسئولان کشور باید در گام اول استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی را به عنوان الگو رعایت کنند.

این عضو کمیسیون عمران مجلس در ادامه با بیان اینکه این روزها آمار مبتلایان و افرادی که فوت می‌شوند مجددا رو به افزایش است، اظهار کرد: بر همه افراد لازم است که در مکان‌های عمومی و بخش‌هایی که مراجعات مردمی بالا است حتما از ماسک استفاده کرده و به رعایت فاصله گذاری اجتماعی توجه داشته باشند. هر فرد با استفاده از ماسک یک قدم در راستای کاهش مبتلایان برمی دارد.

نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در شرایط کنونی باید از شرکت در مراسم‌ها و اجتماعاتی که ضرورتی ندارد خودداری شده و جشن‌ها، بزرگداشت‌ها و پاسداشت‌ها برگزار نشود.

فیروزی در پایان تاکید کرد: در اماکن عمومی، وسائل حمل و نقل و هواپیما استفاده از ماسک باید به طور جدی دنبال شود چراکه رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای مقابله با این ویروس امری اجتناب ناپذیر است.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید