امروز: یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الأحد 12 ذو القعدة 1445 | 2024-05-19
کد خبر: 364970 |
تاریخ انتشار : 28 خرداد 1399 - 12:16 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله فرهنگی صلح خبر نمایشگاه نقاشی‌های ۷۷ ستاره تحت عنوان «سکو ۹۹» روز جمعه (۳۰ خرداد ماه) در گالری شکوه آغاز می‌شود و تا ۱۰ تیرماه ادامه دارد. به گزارش صلح خبر و به نقل مشاور رسانه‌ای، در این نمایشگاه آثار نصرت‌الله مسلمیان، داود شهیدی، واهیک هارتونیان، آرمان یعقوب‌پور، پژمان رحیمی‌زاده، علیرضا آدمبکان، […]

به گزارش مجله فرهنگی صلح خبر

نمایشگاه نقاشی‌های ۷۷ ستاره تحت عنوان «سکو ۹۹» روز جمعه (۳۰ خرداد ماه) در گالری شکوه آغاز می‌شود و تا ۱۰ تیرماه ادامه دارد.

به گزارش صلح خبر و به نقل مشاور رسانه‌ای، در این نمایشگاه آثار نصرت‌الله مسلمیان، داود شهیدی، واهیک هارتونیان، آرمان یعقوب‌پور، پژمان رحیمی‌زاده، علیرضا آدمبکان، امیر راد، زروان روحبخشان، عیسی جباری، شیما خشخاشی، تکتم میرباقری، بارائه رئیسی، نرگس سلیمان‌زاده، رضا بابک و دیگر هنرمندان عضو موسسه سکو به نمایش درمی‌آید.

در توضیح نمایشگاه «سکو ۹۹» آمده است:

این نمایشگاه در سه بخش برگزار خواهد شد که در مجموع آنها ۱۳۴ اثر از ۷۷ ستاره به نمایش درآمده است. همچنین همزمان با ارائه آثار هنری این نمایشگاه در گالری شکوه برای بازدیدکنندگان ایرانی، آثار این نمایشگاه به صورت آنلاین در نمایشگاه بین‌المللی بیافرین (biafarin.com) برای بازدیدکنندگان از سراسر جهان با امکان خرید آثار هنری فراهم شده است.

بازدیدکنندگان آنلاین و حضوری این نمایشگاه، امکان ثبت نظر خود درباره نمایشگاه و آثار هنری آن را از طریق کد QR روی موبایل خود دارند و می‌توانند اخبار روزانه یک نمایشگاه هنری را با ثبت کردن نام و ایمیل خود دریافت کنند.

همزمان با افتتاحیه نمایشگاه «سکو ٩٩» ورژن آنلاین این نمایشگاه در گالری مجازی ویژن ۳۶۰ ایرانشهر به نمایش درمی‌آید و آثار به طور ثابت در این پلتفرم موجود خواهد بود.

بخش اول «سکو ۹۹» از روز جمعه (۳۰ خردادماه) تا ۱۰ تیرماه، ساعت ۱۶ الی ۲۰ در گالری شکوه به نشانی تهران، فرمانیه، بلوار اندرزگو، خیابان سلیمی شمالی، کوچه امیر نوری، پلاک ۱۹ برگزار می‌شود.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید