امروز: پنجشنبه, ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 9 ذو القعدة 1445 | 2024-05-16
کد خبر: 442818 |
تاریخ انتشار : 23 خرداد 1400 - 6:15 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله سیاسی صلح خبر یک فعال سیاسی اصولگرا از کاندیداها خواست تا در ستادهای شهرستانی جهت بالا بردن میزان مشارکت مردمی بیش‌تر فعال باشند. نقوی حسینی در گفت و گو با صلح خبر، در رابطه با ضرورت تشویق مردم برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری و جلب مشارکت آنان، اظهار کرد: با توجه به […]

به گزارش مجله سیاسی صلح خبر

یک فعال سیاسی اصولگرا از کاندیداها خواست تا در ستادهای شهرستانی جهت بالا بردن میزان مشارکت مردمی بیش‌تر فعال باشند.

نقوی حسینی در گفت و گو با صلح خبر، در رابطه با ضرورت تشویق مردم برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری و جلب مشارکت آنان، اظهار کرد: با توجه به فعالیت کاندیداها بویژه برنامه‌هایی که رسانه ملی در این ارتباط طراحی کرده و با توجه به  برنامه گفت و گو با نامزدها تقریبا می توان گفت حرکت و جنبشی در مردم ایجاد شده است.

وی ادامه داد: امروز وقتی در بازار و پایگاه ‌های اجتماعی مثل اتوبوس و مترو می رویم ، می بینیم مردم درباره نامزدها صحبت می کنند، اما هنوز برای افزایش مشارکت خیلی باید تلاش کرد چون هنوز فضای جامعه سرد است.

این فعال سیاسی گفت: قطعا رسانه ملی نقش خوبی در این زمینه می تواند ایفا کند، همچنین فعالیت خود نامزدها هم خیلی می تواندتاثیر داشته باشد.

نقوی حسینی گفت: فقط رئیسی در شهرستان‌ها ستاد فعال داشته و فعالیت دارد و تصویر و بنری از او نصب می شود و نشست هایی برگزار می گردد؛  بقیه نامزدها در شهرستان ها خیلی فعال نیستند. این در خالی است که اگر فعالیتشان رابیش‌تر کنند در جلب مشارکت مردم موثر خواهند بود. 

وی تصریح کرد: اگر رسانه ملی در این روزهای باقی مانده چند برنامه داغ و گفت و گو محور داشته باشد، می تواند در فضا سازی مثبت نقش داشته باشد.  
انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید