امروز: یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الأحد 27 شوال 1445 | 2024-05-05
کد خبر: 267357 |
تاریخ انتشار : 05 فروردین 1398 - 13:10 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله فرهنگی صلح خبر سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس شورای اسلامی بر برگزاری سی وششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن به‌عنوان عامل گسترش مودت و ایجاد صلح خبر در بین کشورهای اسلامی تأکید کرد. به گزارش صلح خبر، به نقل از ستاد خبری سی و ششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن […]

به گزارش مجله فرهنگی صلح خبر

سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضائی مجلس شورای اسلامی بر برگزاری سی وششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن به‌عنوان عامل گسترش مودت و ایجاد صلح خبر در بین کشورهای اسلامی تأکید کرد.

به گزارش صلح خبر، به نقل از ستاد خبری سی و ششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن نوروزی با بیان اینکه اصل و اساس انقلاب اسلامی بر پایه کلام‌الله مجید است، تصریح کرد: اصل و اساس انقلاب اسلامی بر مبنای قرآن به‌عنوان منشور آسمانی، الهی و اسلامی است، لذا از آنجایی که مسابقات بین‌المللی قرآن کریم در سطح بین‌المللی برگزار می‌شود می‌تواند به تعمیق مودت و گسترش صلح خبر در بین کشورهای اسلامی کمک کند و چهره ایران اسلامی را به جهان اسلام و سایر کشورها بشناساند و امنیت و ثبات کشورمان را به رخ جهانیان بکشاند.

سخنگوی کمیسیون قضائی مجلس ادامه داد: برگزاری سی و ششمین دوره مسابقات بین‌المللی قرآن می‌تواند توجه جهانیان به قرآن از سوی جمهوری اسلامی را نشان دهد و تأثیر شگرفی نیز ازلحاظ داخلی بر جوانان کشور ما خواهد داشت.

حسن نوروزی یادآور شد: جهانیان بدانند که انقلاب اسلامی توجه ویژه‌ای به قرآن دارد لذا از برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن کریم در جمهوری اسلامی ایران حمایت و در آن شرکت خواهیم کرد.

رئیس فراکسیون ایثارگران مجلس خاطرنشان کرد: اگر بخواهیم اصل فرهنگ اسلامی توسعه یابد باید جوانان را به‌سوی قرآن سوق دهیم و راه سوق دادن آن‌ها به‌سوی فرهنگ انقلاب اسلامی کلام‌الله مجید است.

سخنگوی کمیسیون قضائی مجلس دهم یادآور شد: توجه به قرآن کریم و برگزاری مسابقات بین‌المللی قرآن کریم در جمهوری اسلامی نشان‌دهنده این موضوع است که انقلاب اسلامی نه امپریالیستی نه سوسیالیستی و نه مارکسیستی است بلکه انقلابی صد درصد اسلامی و الهی است.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید