امروز: چهارشنبه, ۲ خرداد ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الأربعاء 15 ذو القعدة 1445 | 2024-05-22
کد خبر: 331511 |
تاریخ انتشار : 08 دی 1398 - 8:29 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله بین الملل صلح خبر آژانس خبری دولتی کره‌شمالی امروز (یکشنبه) اعلام کرد، کیم جونگ اون شنبه نشستی با حضور مقامات ارشد حزب حاکم برگزار کرد تا در مورد موضوعات مهم سیاسی، پیش از مهلت پایان سال که از سوی رهبری پیونگ‌یانگ برای ایالات متحده تعیین شده است، بحث کند. به گزارش صلح […]

به گزارش مجله بین الملل صلح خبر

آژانس خبری دولتی کره‌شمالی امروز (یکشنبه) اعلام کرد، کیم جونگ اون شنبه نشستی با حضور مقامات ارشد حزب حاکم برگزار کرد تا در مورد موضوعات مهم سیاسی، پیش از مهلت پایان سال که از سوی رهبری پیونگ‌یانگ برای ایالات متحده تعیین شده است، بحث کند.

به گزارش صلح خبر، آژانس خبری کی‌سی‌ان‌ای (KCNA) در بیانیه‌ای اعلام کرد، کیم جونگ اون، رئیس حزب حاکم کارگران کره (WPK)، در روز اول جلسه جامع در مورد “موضوعات مهم پیش آمده در ساختار و فعالیت‌های این حزب و ساختار دولت و دفاع ملی” گفت‌وگو کرد.

کی‌سی‌ان‌ای گزارش داد: «جهت‌گیری فوری این مبارزه حزب کارگران کره و دولت و موضوعات مهم سیاسی برای پیروزی جدید در انقلاب ما، در شرایط فعلی به عنوان برنامه‌های جلسات این نشست جامع مطرح شده است.» خبرگزاری دولتی کره‌شمالی جزئیات بیشتری درباره این نشست ارائه نکرد، اما گفت جلسات ادامه می‌یابد.

به گزارش خبرگزاری رویترز، نشست جامع حزب حاکم کره‌شمالی یک هفته پس از برگزاری “نشست نظامی مرکزی” حزب حاکم کارگران برای بحث در مورد تقویت توانایی نظامی این کشور برگزار می‌شود.

در اوایل این ماه، کره‌شمالی اعلام کرد جلسات جامع حزب حاکم خود را حدود همین ماه برگزار خواهد کرد تا در مورد مسائل مهم، به دلیل تغییر وضعیت در داخل و خارج از این کشور، بحث و تصمیم‌گیری کند و جزئیات بیشتری ارائه نکرد.

پیونگ‌یانگ بارها از واشنگتن خواسته است که مهلت پایان سال خود را جدی بگیرد و ابتکار جدیدی را برای رفع اختلافات آن‌ها در مورد برنامه تسلیحات هسته‌ای کره‌شمالی ارائه دهد. پیونگ‌یانگ اوایل ماه جاری به واشنگتن هشدار داد که عدم تحقق انتظارات کره‌شمالی می‌تواند به “هدیه کریسمس” ناخواسته منجر شود.

در بحبوحه تنش‌های شدید کره‌شمالی و ایالات متحده، کره‌شمالی دو ماه آزمایش “مهم” را در یک سایت پرتاب ماهواره برای تقویت بازدارندگی هسته‌ای استراتژیک خود انجام داد. در بحبوحه نگرانی‌های واشنگتن مبنی بر اینکه پیونگ‌یانگ احتمالاً در حال آماده‌سازی برای آزمایش یک موشک دوربرد باشد، دونالد ترامپ، رئیس جمهوری آمریکا هفته گذشته در پاسخ به هشدار کره‌شمالی گفت ایالات متحده برای مقابله با هر نوع “هدیه کریسمس” کره‌شمالی آمادگی دارد.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید