امروز: جمعه, ۴ خرداد ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الجمعة 17 ذو القعدة 1445 | 2024-05-24
کد خبر: 336028 |
تاریخ انتشار : 28 دی 1398 - 9:20 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله اقتصادی صلح خبر صلح خبر/کردستان شهردار سنندج گفت: در راستای حمایت از آسیب دیدگان اجتماعی و اسکان افراد بی سرپناه و کارتن خواب در فصل سرما نخستین گرمخانه واقع در چهار راه انقلاب سنندج راه اندازی شد. شهردار سنندج گفت: در راستای حمایت از آسیب دیدگان اجتماعی و اسکان افراد بی سرپناه […]

به گزارش مجله اقتصادی صلح خبر

صلح خبر/کردستان شهردار سنندج گفت: در راستای حمایت از آسیب دیدگان اجتماعی و اسکان افراد بی سرپناه و کارتن خواب در فصل سرما نخستین گرمخانه واقع در چهار راه انقلاب سنندج راه اندازی شد.

شهردار سنندج گفت: در راستای حمایت از آسیب دیدگان اجتماعی و اسکان افراد بی سرپناه و کارتن خواب در فصل سرما نخستین گرمخانه واقع در چهار راه انقلاب راه اندازی شد.

حشمت‌الله صیدی در گفت و گو با صلح خبر اظهار کرد:طرح جمع آوری افراد بی‌سرپناه و کارتن خواب هر شب در حال اجرا است.

وی عنوان کرد: در راستای حمایت از آسیب‌دیدگان اجتماعی امسال تمهیدات لازم در خصوص اختصاص ساختمان جدید جهت راه‌اندازی گرمخانه صورت گرفته است.

صیدی اعلام نمود: سال گذشته اسکان افراد بی سرپناه در کنار متکدیان جمع آوری شده در سطح شهر مشکلات فراوانی را بوجود آورده بود .

وی از راه اندازی نخستین گرمخانه در سنندج خبر داد و افزود: این گرمخانه در چهار راه انقلاب واقع شده است.

شهردار سنندج با بیان اینکه هر شب طرح جمع‌آوری افراد بی‌سرپناه و کارتن خواب در سطح شهر اجرا می‌شود، تصریح کرد: متاسفانه بسیاری از افراد معتاد و کارتن خواب بواسطه بازیافت زباله تمایلی به حضور در گرمخانه ندارند که در این راستا نیازمند همکاری نیروی انتظامی و برخی از سازمان‌های مردم نهاد که در این زمینه فعالیت دارند هستیم.

وی خاطرنشان کرد: با تعمیرات صورت گرفته در ساختمان واقع در خیابان 17 شهریور این مرکز به  3 ساختمان  مجزا تبدیل و در اختیار مرکز ترک اعتیاد بانوان، شلتر بانوان و آقایان قرار گرفت.

صیدی در پایان یادآور شد: مرکز نگهداری و ساماندهی متکدیان هم به خیابان امام خمینی (ره ) جنب سالن آزادی منتقل شد.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید