امروز: یکشنبه, ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الأحد 20 شوال 1445 | 2024-04-28
کد خبر: 441254 |
تاریخ انتشار : 15 خرداد 1400 - 15:53 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله فرهنگی صلح خبر اولین مناظره نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری ساعت ۱۷ امروز (۱۵ خرداد) آغاز می‌شود و هم‌اکنون نامزدها در حال ورود به ساختمان صلح خبر هستند. در همین حین برای نخستین بار تصویری از فضای دکور مناظره‌های این دوره، نشان داده شد. به گزارش صلح خبر، دکور مناظره های انتخاباتی در […]

به گزارش مجله فرهنگی صلح خبر

اولین مناظره نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری ساعت ۱۷ امروز (۱۵ خرداد) آغاز می‌شود و هم‌اکنون نامزدها در حال ورود به ساختمان صلح خبر هستند. در همین حین برای نخستین بار تصویری از فضای دکور مناظره‌های این دوره، نشان داده شد.

به گزارش صلح خبر، دکور مناظره های انتخاباتی در سیزدهمین دوره، برای لحظاتی در قالب ویژه برنامه خیابان ایران که به همین منظور از شبکه اول سیما در حال پخش است، نمایش داده شد.

دکور مناظره ها از هفته ها قبل و پس از مشخص شدن تعداد نامزدهای نهایی در مرحله پایانی ساخت قرار گرفت.

بر اساس آنچه در تصویر نمایش داده شده قابل رویت است، همانند دوره های گذشته جایگاه نامزدهای انتخاباتی در کنار یکدیگر تعبیه شده است و برای هر جایگاه شماره ای در نظر گرفته شده است. رنگ قالب در این دکور آبی است.

اولین مناظره امروز (۱۵ خرداد) با حضور هفت نامزد تایید صلاحیت شده (سیدابراهیم رئیسی،‌ محسن رضایی،‌ سعید جلیلی،‌ محسن مهرعلیزاده،‌ عبدالناصر همتی،‌ علیرضا زاکانی،‌ امیرحسین قاضی زاده) در تلویزیون برگزار می‌شود.

موضوع پرسش‌های نخستین مناظره زنده تلویزیونی نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، درباره مباحث اقتصادی است.

بر اساس مصوبه کمیسیون تبلیغات نامزدهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، مناظره نامزدهای انتخابات برای روزهای شنبه ۱۵ خرداد، سه‌شنبه ۱۸ خرداد و شنبه ۲۲ خرداد تعیین شده است.

همچنین مدت تعیین شده برای مناظره، ‌۳ ساعت اعلام شده و مرتضی حیدری به عنوان مجری مناظره‌های انتخاباتی انتخاب شده است.

این خبر تکمیل می شود.

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید