امروز: یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الأحد 27 شوال 1445 | 2024-05-05
کد خبر: 443504 |
تاریخ انتشار : 26 خرداد 1400 - 9:07 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله سیاسی صلح خبر سخنگوی کمیسیون امورداخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: باید با هم‌دلی و اقناع در جهت حضور در انتخابات فارغ از هرگونه سلیقه ای گام برداریم. روح الله نجابت در گفت وگو با صلح خبر، با تاکید بر ضرورت مشارکت حداکثری در انتخابات و تاثیر آن بر […]

به گزارش مجله سیاسی صلح خبر

سخنگوی کمیسیون امورداخلی کشور و شوراهای مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: باید با هم‌دلی و اقناع در جهت حضور در انتخابات فارغ از هرگونه سلیقه ای گام برداریم.

روح الله نجابت در گفت وگو با صلح خبر، با تاکید بر ضرورت مشارکت حداکثری در انتخابات و تاثیر آن بر زندگی مردم، اعلام نمود: در این چند روز منتهی به انتخابات موثرترین و مهمترین اقدام برای افزایش مشارکت، دعوت فراگیر توسط کسانی است که دوست دار این مملکت و این مرز و بوم هستند. باید همه افراد از دوستان، آشنایان و خویشان خود برای شرکت در این عرصه مهم ملی دعوت به عمل آورند.

وی در ادامه اظهار کرد: یکی از راه های مشارکت حداکثری مردم در انتخابات، دعوت برای مشارکت و راهنمایی برای انتخاب بهترین فرد است. در این راه باید با هم‌دلی و اقناع در جهت حضور در انتخابات فارغ از هرگونه سلیقه ای گام برداریم.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: زندگی در کشور همچون حضور در یک کشتی است که ما را هم سرنوشت کرده است. همه با هم، هم سرنوشتیم و این انتخابات می آید و می رود و ما باید با انتخابات آگاهانه خود طوری این انتخابات را رقم بزنیم که این مشارکت فراگیر ثبات و امنیت را برای کشور به همراه داشته باشد. 

نجابت در پایان تاکید کرد: در انتخاب باید به گونه ای عمل کرد که دولتی نیاید که نتواند پاسخگوی مطالبات مردم و وعده‌های خود باشد، پس باید سمت فردی رفت که کارآمدی و کارآزمودگی داشته باشد و ظرفیت های این مرز و بوم را به درستی بشناسد و رصد کرده باشد.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید