امروز: چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الأربعاء 8 ذو القعدة 1445 | 2024-05-15
کد خبر: 342392 |
تاریخ انتشار : 27 بهمن 1398 - 20:04 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله بین الملل صلح خبر نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی تأکید کرد این رژیم در اوج روند عادی‌سازی روابط با تعداد زیادی از کشورهای عربی است. به گزارش صلح خبر، به نقل از سایت النشره، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفت: ما تیمی را تشکیل داده‌ایم که با تیم آمریکا برای ترسیم نقشه اراضی همکاری […]

به گزارش مجله بین الملل صلح خبر

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی تأکید کرد این رژیم در اوج روند عادی‌سازی روابط با تعداد زیادی از کشورهای عربی است.

به گزارش صلح خبر، به نقل از سایت النشره، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفت: ما تیمی را تشکیل داده‌ایم که با تیم آمریکا برای ترسیم نقشه اراضی همکاری خواهد کرد. این تیم به صورت مستحکم با رهبران شهرک‌ها و طرف‌های امنیتی به خاطر تکمیل سریع عملیات همکاری خواهد کرد. ما اراضی وطنمان در کرانه باختری را تا ابد به بخشی از “کشور” اسرائیل تبدیل می‌کنیم.

وی افزود: ما در هفته‌های اخیر مژده بزرگی به اسرائیلی‌ها دادیم. دوستم دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا صراحتا اعلام کرد که حاکمیت اسرائیل بر غور اردن و شمال بحرالمیت و تمام شهرک‌های یهودی در کرانه باختری را به رسمیت خواهد شناخت.

وی گفت: مسئولان ما هفته آینده طرحی را اجرایی خواهند کرد که هدف نهایی آن برقراری روابط دیپلماتیک با سودان است. ما در اوج عادی‌سازی روابط با تعداد زیادی از کشورهای عربی و اسلامی هستیم. شما تنها شاهد بخش کوچکی از آن هستید. شما تکه یخ روی آب را می‌بینید اما نمی‌دانید زیر آب چه خبر است. شما شاهد تغییرات بزرگی خواهید بود که چهره خاورمیانه را تغییر خواهد داد و اسرائیل را در جایگاه بزرگی قرار خواهد داد. این نتیجه سیاست ماست.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید