امروز: پنجشنبه, ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الخميس 2 ذو القعدة 1445 | 2024-05-09
کد خبر: 189343 |
تاریخ انتشار : 05 مهر 1396 - 14:35 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله سیاسی صلح خبر نابودی تروریست های داعش در آینده ای نزدیک به گزارش صلح خبر؛ نابودی تروریست های داعش در آینده ای نزدیک سردار عبدالله عراقی جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه مراسم تشییع پیکر مطهر شهید حججی و در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران جوان مبنی بر اینکه سرلشکر سلیمانی فرمانده […]

به گزارش مجله سیاسی صلح خبر

نابودی تروریست های داعش در آینده ای نزدیک

به گزارش صلح خبر؛ نابودی تروریست های داعش در آینده ای نزدیک

نابودی تروریست های داعش در آینده ای نزدیک

سردار عبدالله عراقی جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه مراسم تشییع پیکر مطهر شهید حججی و در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران جوان مبنی بر اینکه سرلشکر سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه خبر از نابودی داعش تا سه ماه آینده داده بود، اظهار کرد: سرلشکر سلیمانی خبرهای راهبردی از تحولات منطقه دارند، ان‌شاءالله در آینده این خبر فرمانده نیروی زمینی  سپاه قدس محقق و عملیاتی خواهد شد.

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه درباره پیام حضور گسترده مردم در مراسم تشییع پیکر شهید حججی گفت: حضور گسترده مردم بیانگر این موضوع است که ملت ایران از هر نگاه، گروه و جناح سیاسی زمانی که موضوع شهید مطرح می‌شود منسجم می‌شوند.

وی با بیان اینکه ملت فارغ از هر جناح و گروهی انقلاب را قبول دارند، افزود: ملت با این حضور اعلام کردند که ما این راه را قبول داریم. این راه، راه امام حسین(ع) است و این حضور تأکیدی بر درستی این مسیر است.

سردار عراقی تصریح کرد: پیام این حضور ملت این است که ما ادامه دهنده راه شهدا هستیم و در هر کجا که نیاز باشد آماده‌ایم تا شهید شویم و زندگی و فرزندان خود را فدای امام حسین(ع) کنیم. امروز پرچم امام حسین(ع) در دستان مقام معظم رهبری است و این ملت امروز آ‌مده تا بگوید ما به این پرچم‌داری لبیک می‌گوییم.

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه سپاه پس از شهادت مظلومانه شهید حججی گفته بود از گروه‌های تروریستی انتقام خواهد گرفت، این عمل چگونه انجام خواهد شد، گفت: ما با ادامه دادن راه شهدا تقاص خون آنها را خواهیم گرفت.

وی ادامه داد: دفاع از حق و حقیقت مظلومان و مستضعفان جهان و مقابله با مستکبران وظیفه ماست و در هر جایی که استکبار حضور داشته باشد ما نیز حضور داریم.

سردار عراقی در بخش پایانی سخنانش خاطرنشان کرد: نباید انتظار داشت تا در این راستا طی یک یا دو روز کار فوق‌العاده‌ای صورت گرفت اما این ادامه دادن راه شهدا و مبارزه با استکبار جهانی و دفاع از مستضعفان را وظیفه اصلی خود می‌دانیم و از مدافعان این راه حمایت می‌کنیم. امروز هم در داخل کشور و هم به صورت مستشاری در خارج از کشور نیروی زمینی سپاه مقتدرانه حضور دارند و یک امنیت پایدار را برای کشور ایجاد کردند که این امنیت حاصل تلاش شبانه‌روزی همه نیروهای انقلاب است.

اگر خبر يا گزارشي داريد از بخش خبرنگاران صلح خبر براي ما ارسال نماييد.

خبرنگاران RSS

قوانين خبرنگاران صلح خبر

  1. در صورت تمايل اعلام نماييد تا اخبار و گزارش ها با نام خود شما منتشر گردد.
  2. شما مي توانيد از بخش خبرنگاران صلح خبر، اخبار و گزارش هاي خود را ارسال نماييد.
  3. شما مي توانيد اخبار و گزارش ها را به ايميل solhkhabar@yahoo.com ارسال نماييد.
  4. لطفا در ارسال اخبار و تصاوير و گزارش هاي خود قوانين و مقرارت را رعايت فرماييد.
  5. از ارسال مطالب خلاف عفت عمومي اکيدا خودداري فرماييد.
  6. از ارسال کاريکاتورهاي توهين آميز يا تصاوير موهن اکيدا خودداري فرماييد.
  7. رعايت کپي رايت در مطالب ارسالي الزامي است.
  8. در صورت مشاهده تخلف پس از تذکر ، حساب کاربر خاطي بلافاصله حذف مي گردد.

گروه وبگردي صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید