امروز: سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الثلاثاء 29 شوال 1445 | 2024-05-07
کد خبر: 361371 |
تاریخ انتشار : 09 خرداد 1399 - 16:19 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله بین الملل صلح خبر مدیر فیسبوک در تلاش برای کنار کشیدن خود از مناقشه توئیتر و رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد عملکرد این پایگاه اجتماعی متفاوت ازتوئیتر است. به گزارش صلح خبر، به نقل از روزنامه لس آنجلس تایمز، مارک زاکربرگ،‌ مدیر عامل شبکه اجتماعی فیسبوک تلاش کرد در این مناقشه درگیر […]

به گزارش مجله بین الملل صلح خبر

مدیر فیسبوک در تلاش برای کنار کشیدن خود از مناقشه توئیتر و رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد عملکرد این پایگاه اجتماعی متفاوت ازتوئیتر است.

به گزارش صلح خبر، به نقل از روزنامه لس آنجلس تایمز، مارک زاکربرگ،‌ مدیر عامل شبکه اجتماعی فیسبوک تلاش کرد در این مناقشه درگیر نشده و راه شبکه اجتماعی خود را از توئیتر جدا کند.

او در مصاحبه‌ای با فاکس نیوز به نوعی استدلالی مغایر با اقدام جنجای اخیر توئیتر برای اضافه کردن اعتبار سنجی به توئیت‌های دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا مطرح کرد.

زاکربرگ تاکید کرد، شرکت های خصوصی نباید  در اینترنت “داور حقیقت” باشند.

وی خاطر نشان کرد: من فکر می‌کنم سیاست ما در قبال این مساله با سیاست توئیتر متفاوت است.

رئیس فیسبوک ادامه داد: می دانید من شدیدا معتقدم فیسبوک نباید قضاوتگر حقیقت هر مطلبی که مردم در فضای مجازی می گویند باشد. من فکر می کنم به طور کلی شرکت‌های خصوصی به ویژه این شرکت‌های مربوط به شبکه های اجتماعی نباید در جایگاه انجام چنین کاری قرار بگیرند.

پاسخ توئیتر

با این حال این اظهار نظر زاکربرگ با واکنش منفی جک دورسی، مدیر عامل توئیتر مواجه شد.

دورسی گفت: این کار ما را تبدیل به داور حقیقت نمی‌کند. نیت ما متصل کردن نقاط در قبال اظهارات متناقض و به نمایش گذاشتن اطلاعات مربوط به مناقشه است تا مردم بتوانند خودشان قضاوت کنند. شفافیت بیشتر نزد ما امری ضروری است تا مردم بتوانند علت پشت اقدامات ما را ببینند.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید