امروز: یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الأحد 12 ذو القعدة 1445 | 2024-05-19
کد خبر: 297628 |
تاریخ انتشار : 08 مرداد 1398 - 13:23 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله فرهنگی صلح خبر موزه هنرهای معاصر فرانکفورت که به عنوان یکی از مهم‌ترین موزه‌های آلمان شناخته می‌شود، روز دوشنبه آتش گرفت. به گزارش صلح خبر و به نقل از دویچه وله،‌ ماموران آتش نشانی پس از گزارش‌های عابران پیاده نزدیک موزه «هنر مدرن فرانکفورت»، به محل حادثه شتافتند. پلیس آلمان تحقیقات خود […]

به گزارش مجله فرهنگی صلح خبر

موزه هنرهای معاصر فرانکفورت که به عنوان یکی از مهم‌ترین موزه‌های آلمان شناخته می‌شود، روز دوشنبه آتش گرفت.

به گزارش صلح خبر و به نقل از دویچه وله،‌ ماموران آتش نشانی پس از گزارش‌های عابران پیاده نزدیک موزه «هنر مدرن فرانکفورت»، به محل حادثه شتافتند.

پلیس آلمان تحقیقات خود را مبنی بر کشف علت آتش‌سوزی موزه هنر مدرن فرانکفورت (MMK) آغاز کرده است. حدود ۷۰ آتش‌نشان و ۲۰ ماشین آتش‌نشانی پس از گزارش‌های عابران پیاده در رابطه با دودی که از سقف موزه هنرهای مدرن فرانکفورت خارج می‌شد،‌ خود را به محل حادثه رساندند.

مقامات آتش‌نشانی فرانکفورت در بیانیه‌ای که عصر دوشنبه منتشر شد،‌ اعلام کردند: «با توجه به پیچیده بودن روند خاموش‌کردن آتش، اطفای حریق چندین ساعت به طول انجامید.»

موزه هنر مدرن فرانکفورت (MMK) که در سال ۱۹۹۱ افتتاح شد، همواره به عنوان یکی از مهم‌ترین موزه‌های آلمان شناخته می‌شود. این موزه، محل نگهداری بیش از ۵۰۰۰ هزار اثر هنری از جمله تابلوهای نقاشی،‌ مجسمه، فیلم،‌ عکس و … است.

به گفته سخنگوی این موزه، به دلیل پروژه بازسازی موزه هنرهای معاصر فرانکفورت، بیشتر آثار این موزه پیش از حادثه آتش‌سوزی به انبار منتقل شده‌ بودند.

مدیر این موزه نیز در مصاحبه‌ای با یک رسانه محلی اعلام نمود: «هیچ فردی و هیچ یک از آثار این موزه در جریان آتش‌سوزی آسیب ندیده‌اند.»؛ گویا در زمان حادثه فردی در موزه حضور نداشته است.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید