امروز: سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الثلاثاء 29 شوال 1445 | 2024-05-07
کد خبر: 334322 |
تاریخ انتشار : 20 دی 1398 - 16:36 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله اقتصادی صلح خبر شرکت ال‌جی اعلام کرده که سال آینده با ارائه قابلیت‌های جدید و شگف آور در گوشی‌های هوشمند بار دیگر بخش موبایل خود را احیا خواهد کرد. به گزارش صلح خبر، موبایل شرکت کره‌ای ال‌جی در سال های اخیر عملکرد موفقیت آمیز و چشمگیری نداشته و بخش اعظمی از سهم […]

به گزارش مجله اقتصادی صلح خبر

شرکت ال‌جی اعلام کرده که سال آینده با ارائه قابلیت‌های جدید و شگف آور در گوشی‌های هوشمند بار دیگر بخش موبایل خود را احیا خواهد کرد.

به گزارش صلح خبر، موبایل شرکت کره‌ای ال‌جی در سال های اخیر عملکرد موفقیت آمیز و چشمگیری نداشته و بخش اعظمی از سهم خود را در بازارهای جهانی به سایر رقبای قدرتمند خود همچون سامسونگ، هواوی، اپل و سایر شرکت‌های چینی واگذار کرده است؛ به گونه ای که به عنوان مثال در سه ماهه دوم ۲۰۱۹ میلادی تنها سه درصد از سهم بازارهای جهانی را به خود اختصاص داده است. این در حالیست که در همین بازه زمانی سامسونگ به عنوان نخستین برند پرفروش موبایل سهمی معادل ۲۳ درصد از بازارهای جهانی را از آن خود کرده و پس از آن هواوی با ۱۸ درصد و اپل پا ۱۱ درصد به ترتیب در رده‌های دوم و سوم این فهرست قرار گرفته اند و ال‌جی بعد از شرکت های مذکور و حتی برخی دیگر از رقبای چینی در جایگاه هفتم قرار گرفته است.

تابستان سال ۲۰۱۹ بخش موبایل شرکت ال‌جی اعلام کرد که زیان عملیاتی خود را ۵۰ درصد کاهش داده اما این در حالیست که هنوز فاصله زیادی تا رسیدن به سوددهی دوباره دارد.

یکی از راهکارهای مهمی که این شرکت به منظور کاهش هزینه‌ها و افزایش سودآوری خود انجام داد، انتقال خطوط تولید موبایل از کره جنوبی به ویتنام بود که به عقیده کارشناسان، در سال ۲۰۲۰ میلادی نتایج مثبت آن قابل مشاهده خواهد بود.

انتظار می‌رود این شرکت در جریان برگزاری نمایشگاه کنگره جهانی موبایل از گوشی‌های G۹ و V۵۰ رونمایی کند.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید