امروز: جمعه, ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الجمعة 3 ذو القعدة 1445 | 2024-05-10
کد خبر: 438059 |
تاریخ انتشار : 31 اردیبهشت 1400 - 12:51 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله فرهنگی صلح خبر شبکه نمایش در هفته پیش‌رو، در بخش موضوعی و هفتگی به سراغ سینمای وسترن رفته است. به گزارش صلح خبر به نقل از روابط عمومی شبکه، همچنین در بخش صحنه‌گران (مرور آثار) نیز فیلم‌های عباس بلوندی، طراح صحنه و لباس سینمای ایران پخش خواهد شد. ساعت ۱۳:فیلم و تله‌فیلم‌های […]

به گزارش مجله فرهنگی صلح خبر

شبکه نمایش در هفته پیش‌رو، در بخش موضوعی و هفتگی به سراغ سینمای وسترن رفته است.

به گزارش صلح خبر به نقل از روابط عمومی شبکه، همچنین در بخش صحنه‌گران (مرور آثار) نیز فیلم‌های عباس بلوندی، طراح صحنه و لباس سینمای ایران پخش خواهد شد.

ساعت ۱۳:
فیلم و تله‌فیلم‌های ایرانی شبکه نمایش از شنبه یک تا جمعه هفتم خرداد ماه با عناوین: کاغذهای رنگی، جایی برای اشتباه نیست، کلاه سبزها، چهارگاه، یک خواب راحت، خاطره بازی و تله فیلم اشیاء از آنچه در آیینه می بینید به شما نزدیک ترند، هستند.

ساعت ۱۹:  
شبکه نمایش در بخش موضوعی هفتگی خود، به سراغ یکی از ژانرهای محبوب سینما، سینمای وسترن رفته است و منتخبی از بهترین فیلم‌های وسترن تاریخ سینما را پخش خواهد کرد که این عناوین از شنبه تا جمعه: جویندگان، جانگوی آزادشده، چه کسی لیبرتی والانس را کشت، قطار ۳:۱۰ به یوما، روزی روزگاری در غرب، “خوب، بد، زشت” و هفت دلاور خواهند بود.

ساعت ۲۱:
در بخش صحنه‌گران، شبکه نمایش مرور آثار عباس بلوندی، طراح صحنه و لباس سینمای ایران را در برنامه دارد. فیلم‌های منتخب این ستاره به ترتیب پخش، شامل این عناوین خواهد بود: فرزند خاک، همبازی، پرواز خاموش، ملکه، شب بخیر فرمانده، سرو زیر آب و شب واقعه.

ساعت ۲۳:
فیلم‌های بخش «جذاب» این شبکه در هفته پیش‌رو: تانک ها، بانوی نقاش، مرد پنهان، موفق باشی، مهمانپذیر، فیلم خاطره انگیز لئون ( با بازی دیدنی ژان رنو و ناتالی پورتمن) و بازی تقلید هستند.

ساعت یک بامداد:  
فیلم های کلاسیک هفته اول خرداد شبکه نمایش به ترتیب روز پخش: مردی که به زانو در آمد، شاهین مالت(از بازی های درخشان همفری بوگارت)، ساحل زیبای کوچک، وصیت نامه دکتر مابوزه، رد گربه، بازگشت به ویچ مانتین و سقوط امپراطوری روم خواهند بود.

انهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید