امروز: یکشنبه, ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الأحد 12 ذو القعدة 1445 | 2024-05-19
کد خبر: 127354 |
تاریخ انتشار : 12 دی 1395 - 12:58 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله سیاسی پایگاه صلح خبر ؛ منتجب‌نیا: استعفا نداده بودم /مشکلات داخلی حزب اعتماد ملی حل شد رسول منتجب‌نیا در گفت‌ و گویی درباره اتفاقات اخیر در حزب اعتماد ملی اظهار کرد: بنده هیچ استعفانامه‌ای ننوشته بودم و خبر استعفا از سمت قائم مقامی حزب اعتماد ملی را تکذیب می‌کنم. وی تاکید کرد: مشکلات و […]

به گزارش مجله سیاسی پایگاه صلح خبر ؛

منتجب‌نیا: استعفا نداده بودم /مشکلات داخلی حزب اعتماد ملی حل شد

رسول منتجب‌نیا در گفت‌ و گویی درباره اتفاقات اخیر در حزب اعتماد ملی اظهار کرد: بنده هیچ استعفانامه‌ای ننوشته بودم و خبر استعفا از سمت قائم مقامی حزب اعتماد ملی را تکذیب می‌کنم.

وی تاکید کرد: مشکلات و اختلافات درون حزب حل شده و شورای مرکزی به انسجام و اتحاد قبلی خود بازگشته است. در هر تشکلی یکسری اختلاف دیدگاه وجود دارد و این یک امر طبیعی است.

منتجب‌نیا در خصوص استعفای مهدی کروبی از دبیرکلی حزب اعتمادملی هم گفت: استعفای کروبی به هیچ عنوان مورد تأیید اعضای شورای مرکزی نیست و بنده بارها هم عرض کردم که ماهیت حزب اعتماد ملی وابسته به حضور آقای کروبی است.

وی درباره اختلاف اعتماد ملی با شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان هم تصریح کرد: مهدی کروبی انتقادات و نظراتی در مورد همکاری و تعامل حزب اعتماد ملی و شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان دارد؛ از نظر بنده و شخص کروبی، در شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان افراد حقیقی به احزاب ترجیح داده شده‌اند و این موضوع به هیچ عنوان مورد تأیید ما نیست و ادامه دادن به این روند منجر به نابودی و از کار افتادگی احزاب اصلاح طلب می‌شود.

قائم‌مقام حزب اعتماد ملی خاطرنشان کرد: این اختلاف نظرها باعث شد برخی از احزاب مستقل اصلاح طلب برای خودشان کمیته‌ انتخاباتی تشکیل دهند و جدا از شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان اقدام کنند. این اقدامات باعث شد کسانی که در راس شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان هستند، در رفتار و اعمال خود تجدید نظر کنند و نگاه جدی‌تری به موضوع تحزب داشته باشند.

29212

This article passed through the Full-Text RSS service – if this is your content and you’re reading it on someone else’s site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers.
Recommended article: The Guardian’s Summary of Julian Assange’s Interview Went Viral and Was Completely False.

RSS

اگر خبر یا گزارشی دارید از بخش خبریار صلح خبر برای ما ارسال نمایید.

خبریار صلح خبر

قوانین خبریار صلح خبر

  1. لطفا در ارسال اخبار و تصاویر و گزارش های خود قوانین و مقرارت را رعایت فرمایید.
  2. از ارسال مطالب خلاف عفت عمومی یا تصاویر موهون اکیدا خودداری فرمایید.
  3. در صورت مشاهده تخلف پس از تذکر ، حساب کاربری موردنظر بلافاصله حذف می گردد.

گروه وبگردی صلح خبر 

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید