امروز: دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الإثنين 13 ذو القعدة 1445 | 2024-05-20
کد خبر: 301720 |
تاریخ انتشار : 26 مرداد 1398 - 1:18 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله فرهنگی صلح خبر معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما گفت: شبکه‌های استانی وظیفه دارند پیام‌های امیدبخش و بانشاط را به مردم منتقل کنند. به گزارش صلح خبر منطقه خراسان شمالی، علی دارابی در مراسم افتتاحیه بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز صدا و سیمای استان‌ها، با اشاره به این‌که دشمنان انقلاب […]

به گزارش مجله فرهنگی صلح خبر

معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما گفت: شبکه‌های استانی وظیفه دارند پیام‌های امیدبخش و بانشاط را به مردم منتقل کنند.

به گزارش صلح خبر منطقه خراسان شمالی، علی دارابی در مراسم افتتاحیه بیست و دومین جشنواره تولیدات مراکز صدا و سیمای استان‌ها، با اشاره به این‌که دشمنان انقلاب اسلامی تلاش می‌کنند تا امید را از مردم کشورمان بگیرند، اضافه کرد: در هفته دولت، صدا و سیما باید دستاوردهای دولت را به خوبی به مردم نشان دهد.

وی با بیان این‌که صدا و سیما در سال “رونق تولید” وظیفه سنگینی را به عهده دارد، افزود: صدا و سیما باید کارآفرینان و عرصه کارآفرینی را به خوبی برای مردم ترسیم کند.

دارابی عنوان کرد: در سال‌جاری که انتخابات مجلس را پیش رو داریم، انتخاباتی قانونمند و پرشور خواهیم داشت و دشمنان انقلاب اسلامی در برنامه‌ها و طرح‌های خود ناکام خواهند ماند.

به گفته وی، شعار این جشنواره توسعه پایدار است و باید مزیت‌های استان‌ها برای مردم ترسیم شود و پیشرفت جوانان در عرصه‌های مختلف را به زبان هنر تبیین کنند.

معاون امور استان‌های صدا و سیما اظهار کرد: رویکرد مخاطبان به سمت و سوی شبکه‌های استانی است و باید توجه ویژه‌ای به شبکه‌های استانی وجود داشته باشد.

دارابی عنوان کرد: بدخواهان انقلاب اسلامی تلاش خود را می‌کنند تا از انقلاب اسلامی انتقام بگیرند و علنی نیز اعلام کردند که نمی‌گذارند ملت ایران 40 سالگی انقلاب را ببینند که در این اهداف نیز مانند همیشه شکست خوردند.

به گفته وی جشنواره تولیدات مراکز استان‌ها برای استان‌ها دستاوردهای زیادی را به همراه دارد و استان‌های مختلف می‌توانند استان خود را به خوبی برای مردم تمام کشور معرفی کنند.

معاون امور استان‌های صدا و سیما اعلام نمود: هفته‌های فرهنگی در استان‌ها موجب می‌شود تا مردم قهرمانان هنری خود را که مجبور بودند در قاب تلویزیون ببینند، به صورت حضوری ببینند و از برنامه‌های آنان استفاده کنند.

وی با تاکید بر حمایت ویژه استاندار خراسان شمالی از برگزاری این جشنواره، تاکید کرد: امیدواریم تمام استان‌های کشور این نگاه ویژه را به جشنواره داشته باشند و بتوانند به خوبی از ظرفیت‌های این جشنواره بهره‌مند شوند.

رئیس مرکز پژوهش و سنجش افکار سازمان صدا و سیما نیز گفت: یکی از منحصر به‌فردترین مزیت‌های خراسان شمالی، تولید حماسه توسط مردمان این آب و خاک است.

علی طلوعی در آیین افتتاحیه بیست و دومین تولیدات مراکز استان های صدا و سیما در بجنورد با اشاره به این‌که تولید حماسه از هم‌آمیختگی خاک، هنر، عشق و دفاع به وجود می‌آید، اضافه کرد: تکمران، دشتی بزرگ در خراسان شمالی است، مردمان آنجا یا شاعرند یا نوازنده دوتار؛ و این تمام دلخوشی آن‌هاست، عاشقانه‌هایی که زخمی‌تر از زخمه‌های دوتار رحیم‌خان بخشی است و سرکش‌تر از پنجه‌های الله مزار.

رئیس مرکز پژوهش و سنجش افکار سازمان صدا و سیما با بیان این‌که تولید حماسه توسط همین مردمان صورت می‌گیرد، گفت: مردمان این خطه سه‌هزار نفر شهید را تقدیم اسلام و قرآن کرده‌اند و این حماسه ماندگار را در تاریخ انقلاب به ثبت رسانده‌اند.

وی ادامه داد: عملیات کربلای پنج یادآور بسیاری از شهدای خراسان شمالی است، شهدایی که بسیاری از آنها جزو هنروران این آب و خاک بودند.

طلوعی با بیان این‌که حال خوش امروز را وامدار حماسه‌سازان گذشته هستیم، عنوان کرد: دکتر دارابی معاون امور استان‌های سازمان صدا و سیما، چراغ این جشنواره را روشن نگاه داشته‌اند که از وی هم تقدیر می‌کنیم.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید