امروز: یکشنبه, ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بعد از ظهر / | برابر با: الأحد 20 شوال 1445 | 2024-04-28
کد خبر: 514474 |
تاریخ انتشار : 17 مرداد 1402 - 7:19 | ارسال توسط :
0
1
ارسال به دوستان
پ

بازیکن سابق استقلال می‌گوید نکونام و شاگردانش کار سختی را در ابتدای لیگ خواهد داشت و هواداران باید صبر داشته باشند. صادق ورمزیار بازیکن سابق استقلال در گفت‌وگو با صلح خبر، درباره تقابل این تیم با نفت آبادان در هفته نخست لیگ برتر اظهار کرد: بازی ابتدایی لیگ همیشه سخت است زیرا تیمی موفق خواهد […]

بازیکن سابق استقلال می‌گوید نکونام و شاگردانش کار سختی را در ابتدای لیگ خواهد داشت و هواداران باید صبر داشته باشند.

صادق ورمزیار بازیکن سابق استقلال در گفت‌وگو با صلح خبر، درباره تقابل این تیم با نفت آبادان در هفته نخست لیگ برتر اظهار کرد: بازی ابتدایی لیگ همیشه سخت است زیرا تیمی موفق خواهد شد که بتواند امتیازات را از همان هفته‌های ابتدایی جمع آوری کند. استقلال بازی سختی را مقابل نفت در آبادان در پیش دارد. عدم هماهنگی بازیکنان و همچنین گرمای زیاد هوا باعث خواهد شد دو تیم نتوانند بازی همیشگی خود را ارائه دهند. امیدوارم استقلال در این بازی با دست پر از زمین خارج شود.

بیشتر بخوانید

تنها اتفاق مثبت در استقلال ۱۴۰۲

وی درباره اینکه آیا استقلال در نقل‌وانتقالات موفق بوده است یا خیر ادامه داد: باید قبول کنیم استقلال در نقل‌وانتقالات موفق نبود و نتوانست بازیکنان مورد نیاز خودش را جذب کند. در کنار این مسائل تیم حتی نتوانست اردوی پیش فصل برگزار کند و قطعا این مساله روی کار تیم در خلال لیگ ضربه خواهد زد. تیم‌های رقیب خوب بسته شدند اما در استقلال  زمان را از دست دادیم. تنها اتفاق خوبی که امسال افتاد، جوانگرایی در تیم بود.

مصائب استقلال در آبادان

رفع مشکلات استقلال با دو خارجی خوب

«نکونام از برخی اتفاقات ناراحت است؟» بازیکن سابق استقلال در این باره گفت: نکونام نگران تیمش است و به همین خاطر بابت اتفاقات واکنش نشان می‌دهد. همه باید به نکونام کمک کنیم تا بتواند نتایج خوبی را کسب کند. ۲ مهره کلیدی (اشاره به محمد محبی و مهدی قایدی) هم از تیم رفتند. اگر یکی، دو بازیکن خارجی خوب هم اضافه شوند، تیم شرایط خوبی پیدا می‌کند. نکونام استقلالی است و دوست دارد با این تیم عنوان خوبی را کسب کند؛ البته که کار خیلی سخت است.

ورمزیار درباره اینکه استقلال مدعی قهرمانی خواهد بود یا خیر بیان کرد: تیم‌های مدعی در یارگیری موفق عمل کرده‌اند و این کار استقلال را سخت می‌کند. اگر استقلال در چند هفته ابتدایی نتایج خوبی کسب کند، می‌تواند در ادامه بهتر عمل کند. امیدوارم استقلال روزهای خوبی را در فصل آینده تجربه کند.

بعید است سقف بودجه رعایت شود

بازیکن سابق استقلال درباره اینکه اعلام سقف بودجه باشگاه‌ها درست بوده است یا خیر توضیح داد: همه ما می‌دانیم چنین چیزی رعایت نمی‌شود. بعید است باشگاهی سقف بودجه را رعایت کرده باشد. فدراسیون هم این مساله را می‌داند.

انتهای پیام

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
    برچسب ها:
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید