امروز: دوشنبه, ۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قبل از ظهر / | برابر با: الإثنين 13 ذو القعدة 1445 | 2024-05-20
کد خبر: 357463 |
تاریخ انتشار : 18 اردیبهشت 1399 - 16:13 | ارسال توسط :
ارسال به دوستان
پ

به گزارش مجله بین الملل صلح خبر حشد شعبی و پلیس مرزی عراق در سومین عملیات “رمضان” در غرب الانبار، مسیرهای امدادرسانی به داعش را هدف قرار دادند. به گزارش صلح خبر، به نقل از سایت حشد شعبی، فرماندهی حشد شعبی در عملیات الانبار و فرماندهی پلیس مرزی عراق، سومین عملیات رمضان را به سمت […]

به گزارش مجله بین الملل صلح خبر

حشد شعبی و پلیس مرزی عراق در سومین عملیات “رمضان” در غرب الانبار، مسیرهای امدادرسانی به داعش را هدف قرار دادند.

به گزارش صلح خبر، به نقل از سایت حشد شعبی، فرماندهی حشد شعبی در عملیات الانبار و فرماندهی پلیس مرزی عراق، سومین عملیات رمضان را به سمت برخی از اهداف حساس گروه تروریستی داعش در صحرای غرب الانبار تا مرزهای مشترک این کشور با سوریه آغاز کرده و مسیرهای امدادرسانی به داعشی‌ها را هدف قرار دادند.

احمد نصرالله، معاون فرمانده حشد شعبی در عملیات الانبار اظهار کرد: ساعت شش صبح امروز (پنج‌شنبه) فرماندهی ما (تیپ‌های ۱۳، ۱۸ و ۱۹ حشد شعبی) همراه با پلیس مرزی و گروه‌های پشتیبان در سازمان حشد شعبی یک عملیات امنیتی-اطلاعاتی را در منطقه الخرش در شمال منطقه عکاشات آغاز کردند، این منطقه به دلیل داشتن مناطق و مسیرهای ناهمواری که مناطق مرزی را مستقیما به مناطق مسکونی شهرستان القائم متصل می‌کنند و تروریست‌ها از آنها برای رفت‌وآمد استفاده می‌کنند، به عنوان منطقه امنیتی پرخطر شناخته می‌شود.

معاون فرمانده حشد شعبی در عملیات الانبار گفت: در این عملیات قرار است نیروها به منطقه عکیش که از مناطق امنیتی مهم در غرب استان الانبار محسوب می‌شود، یورش برده و این منطقه تفتیش و بررسی کنند، با ورود ما به این منطقه مسیر امدادرسانی به دشمن مسدود و از انتقال حمایت‌های لجستیک از گروهک‌های مخفی داعش ممانعت شد.

همچنین توپخانه حشد شعبی عراق عصر چهارشنبه پایگاه‌های داعش در اطراف روستای باره در شرق شهرستان طوزخورماتو در استان صلاح الدین را هدف قرار داد.

نیروهای حشد شعبی به همراه نیروهای ارتش عراق امروز مرحله دوم عملیات “انتقام روزه‌داران” را با هدف تعقیب داعشی‌های باقی مانده در غرب استان صلاح الدین از هشت محور کلید زدند.

انتهای پیام

منبع : Isna.ir

اگر تمایل دارید خبر یا گزارش یا مقاله ای را با دیگران به اشتراک بگذارید، از بخش خبرنگاران صلح خبر برای ما ارسال نمایید. تا پس از بررسی در مجله گزارشگران یا اخبار روز منتشر گردد.

در صورت تمایل، خبر با نام شما منتشر خواهد شد. البته در ارسال تصاویر و اخبار وگزارش های خودتان، قوانین و عرف را رعایت نمایید تا قابلیت انتشار را داشته باشند.

خبرنگار صلح خبرموسسه صلح خبر

منبع خبر ( ) است و صلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را به شماره 300078  پیامک بفرمایید.
لینک کوتاه خبر:
×
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسطصلح خبر | پایگاه اخبار صلح ایران در وب سایت منتشر خواهد شد
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما منتشر نخواهد شد.
  • نظرات و تجربیات شما

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

    نظرتان را بیان کنید